با حضور عادل، آندو و مهدی تاج

تشییع پیکر ملیکا محمدی در استادیوم آزادی؛ آرزویی که بعد از مرگ برآورده شد+ویدیو و عکس

پیکر ستاره تیم ملی فوتبال زنان ایران در ورزشگاه آزادی تشییع شد؛ ملی پوشی که آرزو داشت روزی در این ورزشگاه بازی کند!

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ صبح سوم دی 1402 جامعه فوتبال ایران روز خود را با خبری شوک آور آغاز کرد. تصادف خودروی حامل سه بازیکن تیم ملی فوتبال زنان ایران که در باشگاه خاتون بم بازی می کردند، منجر به درگذشت تلخ و ناباورانه ملیکا محمدی شد و کار زهرا خواجوی و بهناز طاهرخانی را هم به بیمارستان کشاند.

پس از این ضایعه ناگوار و فوت ملیکا محمدی، پیکر او ابتدا روز چهارم دی در ورزشگاه شهر بم تشییع شد و پس از آن به زادگاهش یعنی شیراز رفت و در روز هفتم دی در ورزشگاه حافظیه مراسم وداعی برای او ترتیب داده شد و حالا پیکر این ستاره جوان تیم ملی فوتبال زنان، به تهران رسیده است تا طبق برنامه ای که فدراسیون فوتبال ترتیب داده، در ورزشگاه آزادی هم مراسم تشییع و یادبودی برای ملیکا محمدی برگزار شود تا پس از آن، پیکر این فوتبالیست برای تدفین، به کشور آمریکا که محل سکونت خانواده اوست منتقل گردد.

مراسم یادبود ملیکا محمدی از صبح روز یکشنبه 10 دی در ورزشگاه آزادی و با حضور چهره های مختلف فوتبالی آغاز شده و پیکر این ملی پوش فقید در جایگاه خاص خود در کنار زمین چمن قرار داده شده است.

مرضیه جعفری سرمربی تیم فوتبال خاتون بم و ملی پوشان و بازیکنان تیم های لیگ برتری فوتبال زنان از جمله حاضران در این مراسم هستند.

آندرانیک تیموریان، مربی تیم ملی فوتبال ایران هم از دیگر چهره های شاخصی بود که در این مراسم حضور پیدا کرده است.

عادل فردوسی پور هم در میان تشویق حاضران، در ورزشگاه آزادی حاضر شد.

دور افتخار و تشییع پیکر ملیکا محمدی با مشایعت حاضران در مراسم برگزار شد.

تشییع ملیکا محمدی 1

تشییع ملیکا محمدی 2

تشییع ملیکا محمدی 3

دیدگاه تان را بنویسید