در گفت وگوی افشین فرزام با جی پلاس مطرح شد؛

نازنین ملایی به خاطر اختلاف نظرها از تیم ملی روئینگ رفت؟

سرمربی تیم ملی روئینگ ایران گفت: از تصمیم نازنین ملایی اطلاعی نداشتیم حتی خود من یک ربع تا نیم ساعت قبل از تست خبردار شدم.

لینک کوتاه کپی شد

الهام کهزادی: افشین فرزام سرمربی تیم ملی روئینگ ایران در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جِی پلاس، در خصوص خبر خداحافظی نازنین ملایی از تیم ملی گفت: مشغول تست گیری برای گزینشی المپیک بودیم که ریاست فدراسیون با من تماس گرفت و اطلاع داد نازنین ملایی شرکت نمی‌کند و قرار شد با هم صحبت کنیم که هنوز فرصت نشده است. ظاهرا یکی دو رسانه از قول ملایی نقل کرده‌اند که از تیم ملی خداحافظی می‌کند.

او در پاسخ به این سوال که آیا از این تصمیم اطلاع داشتید تصریح کرد: نه اطلاعی نداشتم حتی خود من یک ربع تا نیم ساعت قبل از تست خبردار شدم؛ همه کارها طبق روال درفدراسیون انجام شد، تمام ورزشکاران فرم‌های مربوطه را پرکردند، جلسات تست گیری انجام و صورت جلسه‌ها هم امضا شد بنابراین همه چیز به صورت طبیعی پیش می‌رفت.

فرزام در خصوص اختلاف نظرهایی با نازنین ملایی داشته و اینکه آیا این موضوع روی تصمیم ملایی تاثیر داشته، گفت: اگر اختلاف نظرهایی در تیم ملی باشد جای دخالت و تاثیر آن در این موارد وجود ندارد؛ به هر حال بحث کار مشخص است و همه چیز طبق برنامه انجام می‌شود. تمام هدف ما این این است که تیم ملی قوی داشته باشیم و کمک کنیم ورزشکاران به بهترین نحو ممکن آماه شوند. با توجه به این که نازنین ملایی بورسیه بود فدراسیون هماهنگ کرد که 20 روز در کمپ یونان از بهترین کمپ‌های فدراسیون جهانی تمرین کند و من هم خوشحال بودم که ملایی می‌تواند در شرایطی بهتر از ایران تمریناتش را انجام بدهد.

سرمربی تیم ملی روئینگ در پایان صحبت‌های خود تصریح کرد: قطعا از این موضوع ناراحت هستم چون تمام ورزشکاران سال‌ها هم خودشان زحمت کشیدند هم ما کار کردیم بنابراین دوست داریم سال‌های زیادی بتوانند بهره برداری کنند. من باید با رئیس فدراسیون صحبت کنم که چه اتفاقی افتاده است؛ امیدوارم مشکل حل شود و 17 دی ماه در تست گیری دوم شرکت کند.

 

دیدگاه تان را بنویسید