هشدار زنان قایقران ایران درباره کاهش میزان آب دریاچه آزادی

ملی پوش قایقرانی گفت: سطح آب آنقدر پایین آمده است که دو روز قبل کتف خود من به سنگ خورد و درد داشتم.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ مهسا جاور در حاشیه بازدید مناف هاشمی، دبیرکل کمیته ملی المپیک از اردوی قایقرانان در مورد پایین آمدن سطح آب دریاچه آزادی اظهار داشت: باید قدر همین یک پیستی که داریم را باید بدانیم. سطح آب آنقدر پایین آمده است که دو روز قبل کتف خود من به سنگ خورد و درد داشتم. با اینکه می دانیم دو ماه تا آغاز بازی ها طلایی ترین زمان برای تمرین است، اما متاسفانه زمان را به خاطر همین مشکل از دست می دهیم و نمی‌توانیم تمرین کنیم.

جاور در ادامه گفت: درست است با حمایت های فدراسیون به اردوی روسیه می رویم،  اما به هرحال یک مقدار تمرینات مان وقفه داشته است. از طرف دیگر بحث مالی برای ورزشکاران ما خیلی مهم است، مخصوصا در این شرایط اقتصادی. فکر می کنم اگر شرایطی فراهم شود که از این نظر هم تامین کرد قطعا می توانند با تمرکز بیشتری تمرین کنند.

همچنین نازنین ملایی عضو تیم ملی رویینگ بانوان ایران در حاشیه بازدید مناف هاشمی، دبیرکل کمیته ملی المپیک از اردوی تیم ملی قایقرانی ضمن انتقاد از برخی شرایط تیم ملی قایقرانی زنان و مردان ایران قبل از اعزام به بازی‌های آسیایی هانگژو اظهار کرد: خوب است که مسئولان نزدیک به بازی‌ها و مسابقات برای بازدید نیایند چون قرار نیست معجزه رخ دهد.

او افزود: ارتفاع سطح آب دریاچه پایین آمده و رکوردگیری‌ها دقیق نیست، ۱۷ سال است که عضو تیم ملی هستم و همچنان پیست نداریم و نباید مجبور باشیم برای یک پیست استاندارد به روسیه سفر کنیم.

ملایی با اشاره به این که در مورد پاداش مسابقات و بازی‌ها با مشکل مالیات مواجه هستیم، عنوان کرد: باید این مشکل نیز برطرف شود.

وی ادامه داد: به دلیل مشکل بحث پیست هفته آینده به روسیه می‌رویم. جایزه قهرمانی آسیا کامل پرداخت نشده است و ورزشکاران نگران هستند که جایزه این مسابقات با بازی‌های آسیایی ترکیب شود.

دیدگاه تان را بنویسید