وعده آلکاراس برای احیای مجدد نساجی

سرمربی اسپانیایی جدید تیم نساجی گفت که این تیم را به جایگاه واقعی اش بر می گرداند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ لوکاس آلکاراس سرمربی اسپانیایی و جدید تیم فوتبال نساجی در نخستین نشست خبری خود حضور پیدا کرد و در پاسخ به این سؤال که چه حس و حالی از حضور در فوتبال ایران دارد، گفت: خیلی خوشحالم که اینجا هستم. نه تنها از آمدنم به اینجا، بلکه از اینکه قرار است با فوتبال ایران بیشتر آشنا شوم. بعد از بیست سال حضور در لالیگا، دوست داشتم با کشورهای دیگر آشنا شوم و این شانس برایم اتفاق افتاد. فوتبال رقابتی و جنگنده‌ای در ایران وجود دارد و وقتی این شانس را پیدا کردم تا با فوتبال نساجی آشنا شوم خیلی هیجان انگیز شدم که با هواداران پرشور نساجی و فوتبال نساجی آشنا می‌شوم.

وی افزود:‌ می‌خواهیم طوری کار کنیم که هواداران راضی باشند. درست است که جایگاه نساجی، جایگاهی نیست که باید باشد و در ابتدا و شروع همواره کار سخت است اما تقریباً مطمئن هستیم که می‌توانیم تیم را به جایگاهش برگردانیم. دوباره به این موضوع اشاره می‌کنم که در شروع کار سخت است اما با روح تیمی و کمک هواداران می توانیم به جایگاهی که می خواهیم برگردیم.

سرمربی نساجی راجع‌به آشنایی با جواد نکونام و مسعود شجاعی که سابقه بازی در لالیگا را دارند، گفت: با جواد نکونام و مسعود شجاعی برخورد داشتم. در سال 2008 عضو تیم رئال بورسیا بودم و جلوی جواد نکونام مقابل اوساسونا بازی کردم. بازیکنان شناخته شده ای در لالیگا بودند و هستند و امیدوارم بتوانیم از هم یاد بگیریم و پیشرفت داشته باشیم.

آلکاراس درباره اینکه آیا پیش از حضور در ایران با مربیان لالیگایی شاغل در فوتبال ایران نظیر پاکو خمس سرمربی تراکتور و خوزه ایگناسیو مارتینس سرمربی فولاد خوزستان برخوردی داشته است، عنوان کرد: با پاکو خمس در کوردوبا و رایوایکانو خیلی مقابل هم خیلی قرار گرفتیم و بعضی دستیاران‌مان هم اتفاقاً مشترک بودند.

وی در مورد این که هفته بعد تیمش مقابل فولادی قرار می‌گیرد که تحت هدایت یک مربی اسپانیایی است، گفت: من برای یک بازی نیامده‌ام. می‌خواهم یک سال و نیم اینجا باشم.

سرمربی نساجی در پاسخ به این جمله که پاکو خمس نگاه ویژه ای به رده پایه تراکتور داشت. شما به عنوان دیگر مربی اسپانیایی که به لیگ ایران آمدید به تیم‌های رده‌های سنی نساجی چه نگاهی دارید، گفت: ما هم بازیکنان خوبی در آکادمی نساجی داریم. عاصفی، ترابی و سیفی. به هر حال قرار است بازی کنند. تقریبا 20 ساله هستند و نیاز به آموزش دارند اما خیلی خوشحال هستم جوانانی داریم که پتانسیل دارند.

«در لیگ ایران فعلا بازی‌ها بدون کمک داور ویدیویی برگزار می‌شود. چقدر خودتان را برای شرایط سخت فوتبال ایران آماده کردید؟»  وی در واکنش به این سوال اظهار داشت: در لالیگا با وجود حضور کمک داور ویدیویی، باز هم داوران اشتباه می‌کنند!

سرمربی نساجی در پاسخ به این سوال که با توجه به وضعیت فعلی تیمش، آن ها نیاز به نجات دهنده دارند و آیا او می‌تواند در قامت نجات دهنده نساجی ظاهر شود، خاطرنشان کرد: تاکید می‌کنم که به زمان احتیاج داریم و باید ببینیم چه اتفاقی می‌افتد.

دیدگاه تان را بنویسید