یک لالیگایی جانشین رحمتی در نساجی

سرمربی جدید تیم فوتبال نساجی انتخاب شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ به نقل از باشگاه نساجی، در پی تصمیم مدیریت باشگاه در سمت سرمربیگری، ضمن قدردانی از زحمات سیدمهدی رحمتی و با توجه به توافقی که با ایشان صورت گرفت، در همین راستا بررسی‌های جامع و دقیقی از چند مربی داخلی و خارجی به‌عنوان گزینه‌های مطرح بعمل آمد.

درنهایت با توجه به زمان محدود اما با بیشترین دقت و جزیی‌نگری، «لوکاس آلکاراس» مربی ۵۶ ساله اسپانیایی با دارا بودن رزومه مناسب و سابقه طولانی در اولویت گزینه‌ها قرار گرفت و پس از مذاکرات اولیه، حضور وی در ایران به‌مدت یک‌ونیم فصل قطعی شد.

«آلکاراس» از سن ۲۹ سالگی حضور در سطح اول اسپانیا را در جرگه مربی‌گری تجربه کرده و آلمریا، لوانته، الچه، گرانادا، زاراگوزا و المپیاکوس قبرس از مطرح‌ترین تیم‌هایی است که در کارنامه او به‌عنوان مربی و سرمربی دیده می‌شود. همچنین در سطح ملی نیز سرمربیگری تیم ملی الجزایر در سوابق وی وجود دارد.

با عنایت به توافقات صورت‌گرفته، تغییر شرایط تیم و همچنین بهبود جوانب کلی در تمامی رده‌ها و ترمیم زیرساخت‌های فنی کلیه باشگاه، به‌عهده و زیرنظر «آلکاراس» خواهد بود.

به‌منظور ‌درخواست عمده هواداران، دغدغه‌ها، نگرانی‌ها و برخی اتفاقات ناگوار دامن‌گیر، سیاست باشگاه نساجی در زمینه انتخاب سرمربی، درمان ریشه‌ای عیوب و کمبودها بوده و به‌همین دلیل انتخاب یک مربی باتجربه، با دانش فنی بالا که سال‌های متمادی در لالیگا و دیگر سطوح مطرح فوتبال دنیا در عرصه مربی‌گری فعالیت داشته، عاقلانه‌ترین تصمیم ممکن بوده است.

 

دیدگاه تان را بنویسید