جی پلاس

9 گل برای دو استعفا!

دو شکست سنگین منجر به جدایی دو مربی استقلالی از نیمکت دو تیم غیراستقلالی شد!

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ در هفته سیزدهم لیگ برتر دیدارهای پرگلی انجام شد که در دو بازی 9 گل از خط دروازه ها گذاشت و البته هر دو بازی یک طرفه بود. سپاهان مقابل هوادار با 5 گل مقتدرانه به پیروزی رسید و استقلال هم در ورزشگاه آزادی نساجی بحران زده را با 4 گل شکست داد.

حاصل این دو برد پرگل دو استعفا و تغییر روی نیمکت تیم های بازنده بود. رحمتی که پیش از این هم تمایلش به استعفا را اعلام کرده و با مخالفت مدیران روبرو شده بود، بار دیگر پس از این باخت استعفا داد که البته این بار مورد پذیرش قرار گفت. به این ترتیب بازیکن اسبق استقلال و تیم ملی دیگر روی نیمکت قائمشهری ها نخواهد بود. مربی بعدی نساجی در شرایطی این تیم را تحویل می گیرد که در رده پانزدهم جدول قرار دارد و مهم ترین دغدغه و رسالتش حفظ تنها نماینده استان مازندران در لیگ برتر خواهد بود.

اما این تنها پس لرزه هفته سیزدهم نبود و محمود فکری نیز پس از جلسه با مدیران باشگاه به شکل توافقی کنار رفت. هوادار با هدایت فکری نتایج خوبی نگرفته بود و بیش از نیمی بازی هایش را باخته و در رده 13 جدول قرار داشت. به این ترتیب یک مربی استقلالی دیگر نیمکت را خالی کرد تا مربی دیگری جایش را پر کند.

 

دیدگاه تان را بنویسید