لیگ قهرمانان آسیا

رحمتی: دست‌مان خالی بود

سرمربی تیم فوتبال نساجی علت ناکامی تیمش در لیگ قهرمانان آسیا را بی تجربگی و دست های خالی از بازیکن دانست.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، مهدی رحمتی سرمربی نساجی بعد از پیروزی 2 بر صفر مقابل بمبئی سیتی در لیگ قهرمانان آسیا گفت: هر دو تیم شرایط مشابهی داشتند و امکان صعود نداشتیم اما برای تیم جوان و تازه راه یافته نساجی به لیگ قهرمانان آسیا اتفاق خوبی است که از این مسابقات 6 -7 امتیاز کسب کند وتجربه خوبی برایش باشد. لیگ قهرمانان آسیا و بازی های ملی نیاز به تجربه دارد. ما 5 بازی کردیم که در سه بازی تیم من 10 نفره شد و هر وقت هم 10 نفره شدم بازیکنم دو سه جلسه محروم شدند.

وی افزود:‌ تیم ما جوان بود. دست‌مان خالی بود. خیلی از عزیزان می‌گفتند نساجی باید از این گروه صعود کند یا می‌تواند از این گروه صعود کند ولی خوب آنچه تیم‌مان در آسیا نیاز دارد تجربه است که عدم تجربه و جوانی بازیکنان‌مان خیلی به ما لطمه زد. همانطور که بمبئی‌سیتی بازیکنان خارجی‌اش را نیاورده بود ولی پنج بازیکن ملی داشت که در زمین بودند. ما در شرایط نرمالی بودیم و خوب بازی می‌کردیم. از بازیکنان تیم راضی بودم تا اینکه آن اتفاق افتاد که براساس بی‌احتیاطی و بی‌تجربگی بازیکن‌مان اخراج شدیم و در نهایت تحت فشار قرار گرفتیم ولی خوشحال نیستم بابت این نتیجه ولی روند نیمه‌ اول‌مان امیدوار کننده بود. چون کارهای مهم‌تری داریم و هنوز در لیگ و لیگ قهرمانان آسیا کاری انجام نداده‌ایم. 

سرمربی نساجی در مورد علت ناکامی تیمش گفت: بی‌تجربگی. 

رحمتی در مورد اینکه خودش از نتایج در آسیا راضی است یا نه، عنوان کرد: گرفتن 6 امتیاز برای تیمی که اولین بار است که در آسیا است اتفاق خوبی است. چون جوانان آن تیم تورنمتن بزرگ و قوی تجربه می‌کنند. 4-5 بازیکن ما امروز برای اولین بار در آسیا بازی می‌کردند مطمئناً سال بعد آنها در آسیا و در لیگ برتر بازی بکنند و کمک حال باشند. من به خودم و تیمم ایمان داشتم که بتوانیم از این گروه صعود کنیم ولی اتفاقات و بی‌تجربگی‌ها ما را اذیت کرد. همه چیز از بازی نوبهار استارت خورد یک بر صفر از حریف پیش بودیم دو هافبک‌مان مصدوم شدند، یک اخراج دادیم. نزدیک 50 دقیقه 10 نفره بازی کردیم در آن جو و در آن فشار. شما بازی ایران و ازبکستان را دیدید تیم ملی 2 بر صفر از حریف پیش بود اما نتوانستند برد را حفظ کنند. اگر در آن بازی می‌بردیم یا مساوی می‌کردم شانس صعود داشتیم. آن بازی باعث شد که تحت فشار قرار بگیریم و بعد از آن هم باید از سازمان لیگ و برنامه‌ریزی مرتب‌‌شان تشکر کنیم که سه روز سه روز برنامه گذاشتند. تحت فشار کامل با تراکتور، سپاهان و نوبهار بازی کردیم. تیمی که بازیکن به اندازه کافی نداشته باشد مطمئناً اذیت می‌شود.

سرمربی نساجی افزود:‌ در ادامه راه وقتی فشار لیگ قهرمانان از روی تیم برداشته شود می‌توانیم اتفاقات خوب و مثبتی را در لیگ رقم بزنیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید