خاطرات خوب شاعر فوتبال از PSG

رونالدینیو برخلاف مسی و نیمار خاطرات خوبی از حضور در پاری سن ژرمن دارد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ رونالدینیو، اسطوره برزیلی، اعلام کرد پیش از اینکه به بارسلونا منتقل شود در پاری‌سن‌ژرمن اوقات بسیار شادی را سپری کرده است. اتفاقی که برای هموطنش نیمار و فوق ستاره آرژانتینی فوتبال جهان یعنی مسی رخ نداد. شاید یک تفاوت عمده دوره حضور این بازیکنان باشد. مسی و نیمار پس از درخشش و فوق ستاره شدن راهی پاریس شدند اما رونالدینیو پیش از دوران اوجش در PSG توپ زده بود.

شاعر دنیای فوتبال در سال 2001 از گرمیو برزیل به پاری سن ژرمن منتقل شد و طی دو فصل در این باشگاه در 55 بازی رسمی 17 گل به ثمر رساند. سپس به بارسا رفت و برای 5 فصل در این باشگاه اسپانیایی لحظات ماندگاری را در فوتبال ثبت کرد.

رونالدینیو در مصاحبه جدیدش درباره انتخاب پاری سن ژرمن پس از ترک گرمیو گفت: "به یاد دارم که من و خانواده‌ام زیاد صحبت کردیم و متوجه شدیم که این بهترین راه برای پیشرفت من در خارج از برزیل است. پاریس شهر خاصی است که همیشه پذیرای برزیلی‌ها بوده است."

توصیف پی‌اس‌جی در سه کلمه؟

تنها کلماتی که به ذهنم می‌رسد شادی، شادی و شادی است. از بازی در این تیم خیلی خوشحال بودم. بازگشت به ورزشگاه پارک دو پرنس همه این خاطرات را زنده می‌کند.

رابطه با هواداران پاری سن ژرمن؟

رابطه من با هواداران خاص است و خاطرات شیرین زیادی دارم. پاریس برای من بسیار عزیز است. پاریس مکان‌های بسیار زیبایی دارد، اما محله موردعلاقه من بوگیوال بود. آنجا خیلی خوشحال بودم.

خاطره از پاریس؟

در پاریس چیزهای زیادی یاد گرفتم، به خصوص جنبه فیزیکی فوتبال. لیگ فرانسه با آن چیزی که از آن شنیده بودم، متفاوت بود. من به چنین بازی‌های سنگینی عادت نداشتم، اما این تجربیات کمک زیادی به من کرد و برای بازی در بارسلونا آماده شدم. به عنوان یک بازیکن، باید خود را با شرایط تیم و لیگی که در آن بازی می‌کنید، تطبیق دهید و این زمان می برد. زمان من در فرانسه برای بقیه دوران حرفه‌ای من خیلی تاثیرگذار بود.

حضور نیمار و مسی در پاری سن ژرمن؟

پاریس شهر فوق العاده‌ای است. آن‌جا دوستان خوبی در داخل زمین و هم در خارج از زمین پیدا کردم. پاریس بی‌نظیر است. وقتی دوستانم یعنی نیمار و مسی برای بازی به پاریس رفتند، خیلی خوشحال شدم.

دیدگاه تان را بنویسید