آرزوی رونالدینیو برای لیونل مسی

رونالدینیو، ستاره سابق بارسلونا، می‌گوید او بوده که لیونل مسی را به کوبی برایانت معرفی کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، رونالدینیو به‌خاطر درخشش به یاد ماندنی و قهرمانی‌هایی که در دنیای فوتبال و خصوصاً فوتبال اسپانیا به‌دست‌آورد، جایزه اسطوره مارکا را به خودش اختصاص داد.

این ستاره برزیلی چهره اصلی مراسمی بود که در موزه اتومبیل و مد مالاگا برگزار شد و همه به‌دنبال دست‌دادن با او و گرفتن امضا یا عکس بودند. او همچنین در هنگام ورود به این مراسم، با تشویق ایستاده حضار مواجه شد‌.

این مهاجم سابق تیم ملی برزیل حالا در کنار بازیکنان بزرگی چون آلفردو دی‌استفانو، پله، دیه‌گو مارادونا، یوهان کرویف، رونالدو، زین‌الدین زیدان، پائولو مالدینی، مسی و کریستیانو رونالدو موفق به دریافت این جایزه شده است.

این ستاره سابق بارسا در صحبت‌هایش پس از دریافت این جایزه از سوی سردبیر مارکا گفت: «می‌خواهم از همه تشکر کنم. اینجا بودن به‌خاطر محبت و عشقی که همیشه به من ابراز شده، باعث افتخار است.»

او همچنین به جایگاه پله در زندگی‌اش اشاره کرد و اظهار داشت: «پله بزرگ‌ترین بود. او سلطان بود. همه برزیلی‌هایی که فوتبال دوست داشتند و همه کسانی که برزیلی نبودند هم او را دوست داشتند. دوست‌نداشتن پله غیرممکن است. این‌که برزیلی بعدی‌ای هستم که این جایزه را دریافت کرده، باعث افتخار من است.»

رونالدینیو درباره خاطره جالبی که با مسی داشته هم گفت: «یک‌بار با کوبی برایانت دیدار کردم. همه‌چیز خیلی عادی بود. من درباره کیفیت مسی با او حرف زدم و معرفی‌اش کردم. البته فقط از مسی نگفتم؛ درباره همه هم‌تیمی‌هایم حرف زدم. گفتم که مسی آینده درخشانی در پیش دارد. من دوست مسی هستم و برای او بسیار خوشحالم. این‌که ببینی دوستانت رؤیاهایی که همیشه داشتند را فتح می‌کنند، واقعاً لذت‌بخش است. این باعث می‌شود من خوشحال باشم. من دوست او هستم و از نظر من، مسی بهترین است. دوست دارم او را خوشحال ببینم و برایم مهم نیست که او کجا است؛ اما اگر با پیراهن بارسا خداحافظی کند، بسیار عالی خواهد بود.»

 

دیدگاه تان را بنویسید