جی پلاس،

پرسپولیس 1-2 الدحیل؛ خفگی در آزادی 60 هزارنفری!

پرسپولیس در شبی که حدود 60 هزارنفر در ورزشگاه آزادی حاضر بودند با شکست دور از انتظار مقابل الدحیل ، از صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا بازماند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، پرسپولیس در حساس ترین و آخرین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 19:30 در ورزشگاه آزادی به مصاف الدحیل قطر رفت و در یک دیدار نه چندان قابل قبول با نتیجه 2 بر 1 به میهمان خود باخت و حذف شد. شهاب زاهدی دقیقه 7 برای پرسپولیس و مونتاری و اولونگا دقایق 9 و 84 برای الدحیل گلزنی کردند.

قبل از گل دوم الدحیل، گولسیانی می توانست از روی نقطه پنالتی گل پیروزی بخش و صعود تیمش را بزند اما این پنالتی را از دست داد و روی گل دوم حریف هم اشتباه کرد.

با توجه به برد 4 بر 1 فیحا مقابل پاختاکور پرسپولیس برای صعود به مرحله بعد نیاز به پیروزی مقابل الدحیل نیاز داشت!

در دیگر بازی این گروه استقلال تاجیکستان در خانه مقابل النصر به تساوی یک یک رسید.

پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، علی نعمتی، مسعود ریگی، حسین کنعانی زادگان، سروش رفیعی، مهدی ترابی، میلاد سرلک، دانیال اسماعیلی فر، شهاب زاهدی، سعید صادقی، گئورگی گولسیانی

الدحیل: صلاح زکریا، ابراهیما بامبا، محمد موسی، سلطان البریک، یوسف ایمن، عاصم مادیبو، ایزاک لیاجی، معز علی، اسماعیل محمد، لطفی ماجر، محمد مونتاری

دقیقه 7 پس از شروع کوتاه کرنر توپ در مقابل محوطه جریمه به سروش رفیعی رسید و او توپ را روی دروازه ارسال کرد تا شهاب زاهدی زودتر از صلاح زکریا توپ را قطع کند و گل را به ثمر برساند. 2 دقیقه بعد پاس در عمق لطفی ماجر را در موقعیت تک به تک قرار داد اما ضربه او را بیرانوند به خوبی گرفت. با این حال در ادامه مونتاری شوت خود را به سمت دروازه زد تا این توپ تبدیل به گل شود. دقیقه 84 روی یک موقعیت ضد حمله مایکل اولونگا به خوبی از گئورگی گولسیانی عبور کرد و سپس توپ را به قعر دروازه سرخپوشان فرستاد. تکنولوژی داور ویدیویی نیز این صحنه را تائید کرد.

2

 گل اول پرسپولیس به الدحیل توسط شهاب زاهدی در دقیقه 7

گل اول الدحیل به پرسپولیس توسط مونتاری در دقیقه 9

گل دوم الدحیل به پرسپولیس توسط اولونگا 84

پرسپولیس الدحیل قطر شهاب زاهدی

پرسپولیس الدحیل قطر سروش رفیعی

الدحیل قطر

پرسپولیس

پرسپولیس الدحیل قطر مهدی ترابی

 

هفته ششم

تیم نتیجه نتیجه تیم
الفیصلی 2 1 شارجه
السد 2 2 نسف
بمبئی سیتی 1 2 ناوباهور
الهلال 2 1 نساجی
نیروهوای 3 2 آلمالیق
الاتحاد 2 1 سپاهان
آهال 1 2 العین
پاختاکور 1 4 الفیحا
استقلال 1 1 النصر
پرسپولیس 1 2 الدحیل

 

 

دیدگاه تان را بنویسید