این یکی بلینگام را دوست ندارد!

کارشناس ال‌چیرینگیتو معتقد است که این همه تعریف و تمجید از جود بلینگام اغراق‌آمیز است و او هنوز نتوانسته خودش را ثابت کند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ در شرایطی که این روزها همه از جود بلینگام تعریف می کنند، فران گاریدو، مربی فوتبال و کارشناس ال‌چیرینگیتو، معتقد است که ستاره انگلیسی هنوز باید خودش را ثابت کند و بعد از 17 بازی نمی توان در مورد او قضاوت درستی داشت.

بلینگام در 17 بازی 15 گل برای رئال زده و در یک ماه اخیر توانسته برنده جایزه کوپا فرانس فوتبال و پسر طلایی 2023 نیز معرفی شود.

گاریدو گفت: «بلینگام تا اینجا برای رئال خوب کار کرده و بازیکن موثری نشان داده است ولی اینکه می گویند او بهترین بازیکن دنیاست و برنده قطعی توپ طلای سال بعد، اغراق‌آمیز است. او در زمین خوب می دود و توانسته نقش گلزنی را در رئال برعهده بگیرد اما ما هنوز او را در روزهای بد و بحرانی ندیده ایم. در بازی برابر گرانادا او بارها با لحن بدی به داور اعتراض کرد. من مطمئن نیستم او در روزهای بد بتواند روی رفتارش درون میدان، مدیریت درستی داشته باشد.»

گاریدو ادامه داد: «شرایط به گونه‌ای شده که حالم از این همه تمجیدهای اغراق‌آمیز بد می شود. او بازیکن خوبی است ولی بهترین بازیکن دنیا نیست. بلینگام برای رسیدن به چنین سطحی باید ماه‌های بیشتری خودش را ثابت کند.»

 

دیدگاه تان را بنویسید