سرمربی الدحیل: ایرانی ها عاشق فوتبالند

سرمربی الدحیل بازی با پرسپولیس را امتحان سختی برای خودش و شاگردانش می داند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ کریستوف گالتیه، سرمربی الدحیل قطر، در نشست خبری پیش از رویارویی با پرسپولیس در هفته پایانی دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: می‌دانیم که بازی فردا برای پرسپولیس خیلی مهم است چون اگر برنده شوند به مرحله بعدی صعود می‌کنند. برای ما و بازیکنان جوان تیم امتحان بزرگی است. ما حذف شده‌ایم و تعدادی مصدوم داریم ولی امتحان بزرگی داریم چون هواداران زیادی منتظر برد پرسپولیس هستند. ما می‌خواهیم بجنگیم و در عین حال که به مسابقات احترام می‌گذاریم، فردا بازی کنیم و بهترین نمایش خود را داشته باشیم.

«الدحیل آمادگی بازی کردن مقابل هواداران پرسپولیس را دارید؟» گالتیه در این خصوص گفت: من امیدوارم که آماده باشند و بازیکنان جوانی که داریم می‌دانیم فشار زیادی را تحمل می‌کنیم. مخصوصا موسی دوست دارد در بازی‌هایی باشد که تحت فشار هواداران بازی کنند. هواداران ایرانی عاشق فوتبال هستند و بازی فردا امتحان خوبی برای ماست.

گالتیه درباره فوتبال ایران و فوتبال قاره آسیا درمدت زمان حضورش در قطر گفت: این سوال سختی است، بله. لیگ ایران را کم می‌شناسم ولی تیم ملی ایران بسیار خوب است. دو، سه بازی پرسپولیس را تماشا کردم. پرسپولیس تیم خوبی است و بازیکنان تکنیکی دارد و در خط حمله می‌تواند از تنوع‌های زیادی استفاده کنند اما سخت است که با لیگ فرانسه مقایسه شود. ایرانی‌ها عاشق فوتبال هستند و بازی فردا سخت‌ خواهد بود.

دیدگاه تان را بنویسید