سپاهان ۱-۰ نیرو هوایی

برد سپاهان در شب گل دزدی فرشاد و کارت های قرمز!+ویدیوی گل و جدول

سپاهان هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا را با پیروزی پشت سر گذاشت.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، سپاهان که به خاطر اتفاقات بازی برگزار نشده با الاتحاد مجبور است در ورزشگاه آزادی میزبان رقبای آسیایی خود باشد در هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا در تهران به مصاف نیروهوایی عراق رفت و با تک گل فرشاد احمدزاده به پیروزی رسید.

سپاهان در این مسابقه به خاطر اخراج حسین نژاد و هادی محمدی 10 نفره شد و این دو بازیکن دیدار مقابل الاتحاد عربستان را از دست دادند.

بازی دو تیم در هفته اول با تساوی 2-2 به پایان رسید.

در دیگر بازی همزمان پرسپولیس در عربستان مقابل النصر قرار گرفت و به تساوی بدون گل رسید.

سپاهان: پیام نیازمند، هادی محمدی، محمد قربانی، محمد دانشگر، رامین رضاییان، میلاد زکی‌پور، آریا یوسفی، محمد کریمی، محمد جواد حسین‌نژاد، فرشاد احمدزاده و رضا اسدی

نیروهوایی: lحمد حمید، حمود مشعان، رسلان حنون، باکاری اندیائه، مصطفی سعدون، طارق همام، کوفی فرانکو، سعد عبدالامیر، ابراهیم بایش، علی جاسم و مهند عبدالرحیم

عبدالرحمن الجاسم قطری به همراه طالب سالم المری و سعود احمد المقالح این بازی را قضاوت کردند.

دقیقه 4 پس از اشتباه دروازه‌بان برای کنترل پاس عرضی رامین رضاییان پیش از او به توپ رسید و آن را به سمت دروازه فرستاد که فرشاد احمدزاده در آستانه ورود توپ به دروازه به آن ضربه زد و این گل را به نام خود ثبت کرد. دقیقه 43 بازی حسین نژاد با بی احتیاطی ساق پای حریف را زد و داور به خاطر این حرکت خشن بازیکن جوان سپاهان را اخراج کرد. دقیقه 90 به دلیل دخالت یک بازیکن نیروی هوایی روی زمان آغاز مجدد بازی پس از مصدومیت بازیکن سپاهان، بازیکنان دو تیم با یکدیگر درگیر شدند که حاصل آن ۹ نفره شدن میزبانی و اخراج هادی محمدی بود. محمدی با بررسی VAR به دلیل هُل دادن بازیکن حریف با کارت قرمز مستقیم اخراج شد.

 گل اول سپاهان به نیروی هوایی توسط فرشاد احمدزاده(4)

photo_2023-11-27_23-31-44

دیدگاه تان را بنویسید