بغض قلعه نویی بابت نابودی پاس

سرمربی تیم ملی از مسئولان کشور درخواست کرد شرایط احیای تیم‌های قدیمی و بازیکن ساز فوتبال کشور نظیر پاس را مهیا کنند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در حاشیه تمرین ملی پوشان در زمین چمن ورزشگاه دستگردی اکباتان مقابل دوربین خبرنگاران ایستاد تا به 3 نکته اشاره کند.

سرمربی تیم ملی حرف‌هایش را با تبریک بابت نتایج و عملکرد تیم نوجوانان ایران در جام جهانی آغاز کرد و گفت: «چند نکته را می‌خواهم بگویم. اول خسته نباشید و خدا قوت به شیربچه‌های تیم نوجوانان می‌گویم که شایسته بودند. امروز برابر انگلیس بدشانس بودند، اما مهم نیست و نشان دادند تیم بزرگی هستند. از حسین فرکی و رجبی تشکر می‌کنم که به محل تمرین آمدند. نکته بعدی، تشکر از مسئولان ورزشگاه پاس قوامین است که محبت کردند و زمین تمرین را در اختیار ما قرار دادند.» 

او سپس به سومین و اصلی‌ترین دلیل مصاحبه خود پرداخت و از مسئولان کشور خواست تا تیم‌های قدیمی را برای بازیکن‌سازی در فوتبال دوباره احیا کنند: «امیدوارم مسئولان کشور فکر جدیدی درباره تیم‌های سازنده قدیمی مثل پاس، شاهین، برق شیراز، شاهین بوشهر، دارایی، هما و ... داشته باشند، چون این باشگاه‌ها بازیکن سازی می‌کردند. وقتی اینجا آمدم بغضم گرفت، چون تیمی مثل پاس که قهرمان آسیا شد الان معلوم نیست کجاست. به‌عنوان عضو کوچک فوتبال خواهش می‌کنم دنبال احیای باشگاه پاس، هما و ... باشند. حیف است این تیم‌ها در عرصه فوتبال حضور ندارند.»

 

دیدگاه تان را بنویسید