لیگ قهرمانان آسیا

نساجی خسته بود گل نزد/ مقصر بازیکنان هستند؛ نه رحمتی!

بازیکنان نساجی بعد از شکست مقابل نوبهار و از بین رفتن شانس صعود به دور بعد ابراز ناراحتی و شرمندگی کردند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، محمدرضا آزادی پس از شکست 3 بر یک مقابل نوبهار ازبکستان اظهار داشت: بازی را خوب شروع کردیم و بسیار تلاش کردیم تا به گل برسیم، اما اینگونه نشد. هرچه زدیم به گل تبدیل نشد و روی اتفاق گل خوردیم. در ادامه تلاش کردیم تا به گل برسیم، اما متاسفانه نشد.

وی درمورد نخستین تجربه حضور نساجی در لیگ قهرمانان آسیا، خاطرنشان کرد: این اولین تجربه حضور ما در آسیا بود. بازی‌های ما پشت سر هم بود و بابت این موضوع خسته شدیم. امیدوارم در لیگ برتر نتایج خوبی کسب کنیم و دل هواداران را شاد کنیم.

وحید محمدزاده نیز گفت: صحبت خاصی درباره این بازی ندارم. متاسفانه لیگ قهرمانان آسیا برای ما تمام شد. از هواداران نساجی عذرخواهی می‌کنم. نمی‌دانم چه می شود که گل‌های خیلی بچگانه می‌خوریم. در بازی امروز هم روی اشتباهات خودمان گل خوردیم. هواداران بدانند مقصر این باخت ما هستیم نه سید مهدی رحمتی. مشکل خاصی نداریم و فقط روی عدم تمرکز و بی‌تجربگی فرصت ها را از دست می‌دهیم. تیم خوبی داریم و فوتبال خوبی بازی می‌کنیم اما غافلگیر می‌شویم. در گل سوم هم که دریافت کردیم مسبب آن خود من بودم و مقصر ما هستیم.

 

فرزاد زامهران، دیگر بازیکن نساجی بعد از بازی گفت: اگر تیم ما بد بازی کند و در حالی که مالکیت توپ دست حریف باشد و گل بخوریم مشکل ندارد؛ اما اینکه بازی را ما انجام دهیم و گل بخوریم موضوع خیلی بدی است و همه ما از این موضوع اذیت می‌شویم که طی چند بازی اخیر، این اتفاق تکرار شده است. هواداران نساجی حق دارند. تیم ما چند هفته است که نتیجه نمی‌گیرد و هیچ حرفی بابت این موضوع ندارم. تیمی که ۱۲-۱۳ نفرش عوض شده و جدید است نمی‌تواند از هفته پنجم تیکی‌تاکا بازی کند و شکل‌گیری این تیم زمان‌بر است. از نظر تعداد بازیکن کم هستیم. چند بازیکن داریم که با مصدومیت بازی می‌کنند. چند بازی است که فوتبال خوبی بازی می‌کنیم اما نتیجه را واگذار می‌کنیم. در نیمه اول بازی با تیم ملوان که سپاهان را برد، می‌توانستیم سه گل به ثمر برسانیم و مقابل تراکتور برخی اتفاقات رخ داد. همه حق دارند از ما انتقاد کنند اما ما فوتبال خوبی ارائه می‌دهیم.

در خصوص شعار هواداران نساجی علیه بازیکنان این تیم گفت: این موضوع که از دقیقه ۱۰‌ بازی زیر فشار هواداران قرار می‌گیریم موضوع زجرآوری است. ما آدم آهنی نیستیم. ما هم تمام تلاش مان را می‌کنیم که شرایط عوض شود. تیم نتیجه نگرفته و هواداران حق دارند که از بازی کم استقبال کنند.

 

دیدگاه تان را بنویسید