برنامه ریزی عجیب AFC آزادی را از سپاهان و نساجی گرفت

تیم های سپاهان و نساجی و حریفان شان پیش از برگزاری هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی تمرین نخواهند کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ دیدار تیم‌های نساجی ایران و نوبهار ازبکستان و همچنین سپاهان ایران برابر آلمالیق ازبکستان روز دوشنبه هفته جاری در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد. این شرایط بعد از آن پیش آمد که سپاهان از انجام بازی‌های خانگی خود در اصفهان محروم شد و تنها ورزشگاه مورد تایید AFC در ایران که دارای سیستم کمک داور ویدیویی (VAR) است، ورزشگاه آزادی است.

این ورزشگاه از ابتدای لیگ قهرمانان آسیا میزبان بازی‌های نساجی و پرسپولیس است که طبق برنامه‌ریزی AFC هر یک از این دو تیم در هفته‌های متفاوتی میزبان هستند؛ یعنی پرسپولیس در هفته اول میزبان و نساجی مهمان و در هفته دوم نساجی میزبان و پرسپولیس مهمان بود تا به طور مرتب یک تیم از آزادی استفاده کند اما با شرایطی که برای سپاهان پیش آمده، اکنون بار مضاعفی روی دوش ورزشگاه در حال تعمیر آزادی قرار گرفته است.

در حالت عادی در لیگ برتر و حتی لیگ دسته یک هم دو دیدار پشت سر هم و با فاصله زمانی ۴ ساعت در یک ورزشگاه و روی یک زمین چمن برگزار نمی‌شود اما به خاطر شرایط سپاهان، در هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا تیم‌های نساجی و سپاهان از این ورزشگاه استفاده خواهند کرد.

با توجه به این وضعیت، هیچ یک از چهار تیمی که این هفته در آزادی بازی می‌کنند، تمرین قبل از مسابقه را روی چمن آزادی برگزار نخواهند کرد تا چمن ورزشگاه آمادگی لازم را برای برگزاری دو بازی پشت سر هم داشته باشد.

طبق برنامه قرار است تمرین تیم فوتبال سپاهان و آلمالیق فردا در زمین پیکان و همچنین نساجی و نوبهار در زمین کارگران تهران برگزار شود و هیچ کدام از تیم‌ها در زمین اصلی ورزشگاه آزادی تمرین نخواهند کرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید