"اشک تمساح" نکونام خطاب به گل محمدی نبود

مربی استقلال می گوید صحبت های نکونام متوجه شخص خاصی (گل محمدی) نیست.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، حمیدرضا رجبی مربی استقلال در نشست خبری بازی این تیم مقابل شمس آذر قزوین برداشت ها در خصوص صحبت های جواد نکونام را رد کرد و اعلام کرد حرف های نکونام متوجه خاصی نیست.

او درباره صحبت های گل محمدی در نشست خبری قبل از بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان انجام داد (اینجا بخوانید) گفت: درباره صحبت هایی که درخصوص باشگاه استقلال و سرمربی ما امروز صورت گرفته است فقط می توانم بگویم این صحبت ها برای ما اهمیتی ندارد و فکر و تمرکز ما این است که نتیجه خوبی را کسب کنیم و تمام تیم و ارکان باشگاه  هدفمان این است که روی کار خودمان متمرکز باشیم. این صحبت ها برای ما اهمیتی ندارد. آقای نکونام  اگر صلاح دانست در فرصت مناسب جواب این صحبت ها را می دهد.

رجبی در پاسخ به اظهارنظری درباره علت غیبت نکونام در نشست و اینکه آیا این بی احترامی به اصحاب رسانه است گفت: اینکه آقای نکونام به کنفرانس نیامد من فکر می کنم  یک سری قوانین را باید اصلاح کنیم. اینکه مربی حتما باید یک مکان خاص بیاید تا کنفرانس را برگزار کند با توجه به شرایط ما درست نیست. در اروپا همه تیم ها یک زمین اختصاصی دارند و مربی وقتی می خواهد سر تمرین برود نیم ساعت زودتر می آید و همه شرایط فراهم است و در کنفرانس حاضر می شود. این مسیرهای طولانی که هست باعث می شود مربیان خیلی زمان نداشته باشند و این جابه جایی مربی را اذیت می کند.

رجبی در پاسخ به سوالی که آیا نکونام با سکوت خود می خواهد جنگ صورت گرفته بین سرخابی ها را پایان دهد گفت: در فوتبال حرفه ای همیشه مربیان یک سری مسائل را مطرح می کنند اما این دلیل بر جنگ و ... نیست. ما دوست داشتیم امسال به استقلال توجه بیشتری شود و فکر می کنم نکونام به این خاطر که استقلال مظلوم واقع شده این صحبت ها را مطرح کرد و منظور ایشان بک نفر خاصی نیست. این بحث مظلومیت استقلال و هوادارانش است چون تیم دولتی است می خواهیم مثل بقیه تیم ها مورد توجه باشد و با این همه هوادار حیف است که تیم ما مظلوم واقع شود. اصلا بحث جنگ نیست. نکونام درباره حق استقلال صحبت می کند. دیگران برداشت درستی ندارند این ارتباطی به این موضوع ندارد. ما، باشگاه و هواداران توقعمان این است که استقلال مورد حمایت قرار بگیرد. اگر بودجه دولتی است و از دو تیم حمایت می کند به یک شکل با دو تیم برخورد کند و منظور نکونام این بود.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید