کنایه پیروانی به عضو هیات مدیره استقلال؛ برای دیده شدن اسم پرسپولیس را می آورند

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس نیز به صحبت های عضو هیات مدیره باشگاه استقلال واکنش نشان داد و گفت: هرکسی می خواهد دیده شود اسم پرسپولیس را می آورد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، افشین پیروانی درباره تساوی بدون گل پرسپولیس مقابل ملوان انزلی در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال، گفت: دو تیم خوب ریشه‌دار پرسپولیس و ملوان بازی خوبی انجام دادند. نمی‌خواهم درباره مسائل فنی صحبت کنم چون این روزها هر کسی می‌خواهد دیده شود درباره پرسپولیس صحبت می‌کند.

وی در مورد اینکه منظورش علیرضا خانی، عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال است، تصریح کرد: اسم کسی را نیاورید. هر کسی می‌خواهد دیده شود اسم پرسپولیس را می‌آورد. پرسپولیس تیم پرطرفداری است و سال گذشته سه قهرمانی آورد. حداقل یک قهرمانی بیاورید و سپس این گونه اظهارنظر کنید. بحث داوری، استادیوم و جایگاه را به رخ می‌کشند اما یادتان باشد باید به پرسپولیس، به کادرفنی و اتفاقاتی که برای تیم ما می‌افتد، احترام بگذارید. دفعه آخرتان باشد که حرف می‌زنید. داخل رختکن همه تصمیم گرفته‌اند مصاحبه کنند چون هر کسی به خودش اجازه می‌دهد علیه پرسپولیس اظهارنظر کند. ما بهترین مربی داریم که می‌توانست جایی برود که چندین برابر پول بگیرد ولی به خاطر پرسپولیس و عشق هواداران مانده‌ است. نباید مربی ما را با مربی دیگری مقایسه کنید.

 

علیرضا خانی عضو هیات مدیره استقلال با اشاره به ادعایی که این روزها مدیران باشگاه پرسپولیس درباره سقف بودجه باشگاه استقلال داشته اند کنایه ای به یحیی گل محمدی زد و چنین گفت: جنگ و دعوا نداریم ولی اگر قرار باشد این‌گونه درباره مسائل باشگاه ما دخالت کنند سکوت نمی‌کنیم و پاسخگو خواهیم بود، آنها شروع‌کننده همه دعواها هستند، حتی وقتی مربی ما لطف می‌کند و رقم قراردادش را به‌خاطر رعایت سقف بودجه کاهش می‌دهد، می‌گویند "مگر می‌شود یک مربی دو بار قراردادش را کاهش دهد؟!"، بله، چرا نشود؟! همان‌طور که می‎شود یک مربی به‌خاطر آپشن قراردادش قهر کند، می‌‌شود یک مربی هم دو بار قراردادش را کاهش دهد. اولویت جواد نکونام از روز اول پول نبوده است و در این مدت تا آنجا که می‌دانم یک بار هم درباره حق و حقوق خودش حرف نزده و اگر چیزی هم خواسته مربوط به بازیکنان و دستیارانش بوده است.

دیدگاه تان را بنویسید