بارسلونا ۱-۲ رئال مادرید

الکلاسیکو| بلینگام یک تنه رئال را برنده کرد+عکس و ویدیوی گل ها

تیم فوتبال رئال مادرید فاتح الکلاسیکو شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ در حساس ترین دیدار از هفته یازدهم رقابت های لالیگا، تیم فوتبال بارسلونا در ورزشگاه المپیک این شهر پذیرای رئال مادرید بود که این دیدار درنهایت با برتری 2-1 رئالی ها خاتمه یافت.

ترکیب بارسلونا: تراشتگن، آرائوخو، اینیگو مارتینس، کریستنسن، بالده، کانسلو، گاوی، گوندوغان، ژوائو فلیکس، فران تورس و فرمین لوپس.

ترکیب رئال مادرید: کپا، کارواخال، رودیگر، آلابا، مندی، فده والورده، شوامنی، کروس، بلینگام، وینیسیوس و رودریگو.

در شرایطی که بازی کاملا پایاپای آغاز شده بود، یک حرکت ترکیبی از بازیکنان بارسلونا با اشتباهی فاحش در قلب دفاع رئال مادرید همراه شد تا ایلکای گوندوغان در دقیقه 7 و در موقعیتی تک به تک موفق شود دروازه رئال مادرید را باز کند و بارسا را در خانه با یک گل پیش بیندازد. انتظار می رفت که با این گل، تنور بازی داغ تر شود اما چنین اتفاقی نیفتاد چرا که سازماندهی بارسلونا در خط دفاع اجازه خلق فرصت به رئالی ها نمی داد و از طرفی دیگر هم شاگردان ژاوی بیشتر در اندیشه حفظ تک گل خود بودند و همین باعث شد تا نیمه اول بدون موقعیت و اتفاق خاصی، با همان گل زودهنگام گوندوغان به سود بارسایی ها خاتمه یابد.

در نیمه دوم و در دقیقه 69 و در شرایطی که رئال مادرید با چند تعویض در پی جبران گل خورده بود، جود بلینگام با شلیکی استثنایی و مهارنشدنی از پشت محوطه جریمه، دروازه بارسلونا را گشود تا کار به تساوی کشیده شود و رئال به بازی برگردد. این اما پایان درخشش بلینگام در این بازی نبود چرا که ستاره انگلیسی رئالی ها در دقیقه 92 و با استفاده از غفلت خط دفاعی بارسا در دهانه دروازه این تیم صاحب موقعیت شد و به راحتی برای بار دوم توپ را به تور دروازه بارسلونا چسباند تا یک تنه کامبک قوهای سپید در زمین حریف را رهبری کند و رئال را به بردی شیرین در جدال با رقیب سنتی برساند.

 

گل اول بارسلونا به رئال مادرید توسط گوندوغان

گل اول رئال مادرید به بارسلونا توسط جود بلینگام

گل دوم رئال مادرید به بارسلونا توسط جود بلینگام

 

الکلاسیکو رئال مادرید بارسلونا رئال مادرید داوید آلابا فران تورس

الکلاسیکو بارسلونا ایلکای گوندوغان فران تورس

الکلاسیکو بارسلونا

الکلاسیکو بارسلونا

الکلاسیکو بارسلونا رئال مادرید بارسلونا فدریکو والورده

رئال مادرید

بارسلونا

کارلو آنچلوتی

الکلاسیکو ژاوی هرناندس کارلو آنچلوتی

الکلاسیکو رئال مادرید جود بلینگام

الکلاسیکو رئال مادرید بارسلونا رئال مادرید کانسلو وینیسیوس جونیور

وینیسیوس جونیور

دیدگاه تان را بنویسید