رحمتی: با اشتباه کمک داور 100 دقیقه اذیت شدیم

سرمربی تیم فوتبال نساجی از تیم داوری بازی با نوبهار گلایه دارد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ سید مهدی رحمتی پس از شکست تیمش مقابل نوبهار ازبکستان گفت: نظرم راجع به بازی این است که باید از بازیکنانم تشکر کنم. باید از آن‌ها به خاطر فوتبال خیلی خوبی که در نیمه اول بازی ارائه کردند، ستایش کنم. با اعتماد به نفس، رو به جلو و خیلی خوب تیم نوبهار را تحت فشار گذاشته بودیم و توانستیم در نیمه اول هم به گل برسیم. خیلی عالی بودند.

وی ادامه داد: چند بازیکن من با وجود بیماری بازی می‌کردند، مجبور شدم آن‌ها را زود تعویض کنم تا از دستشان ندهم. با فشاری که روی مسابقه داشتند باعث شد این اشتباه اتفاق بیفتد. سه امتیاز برای هواداران حریف است و برنده واقعی امروز تیم ما بود که صد و خرده‌ای دقیقه با یک اشتباه کمک داور تمام تلاشش را کرد.

رحمتی ادامه داد: یکی از سخت‌ترین اتفاقات فوتبالی  زمان بازی کردن و دوران مربیگری‌ام برای من اتفاق افتاد. اصلا برای من قابل هضم نیست و هیچ جوری نمی‌توانم خودم را قانع کنم که کمک داور با اشتباه خود، آفساید را دیر اعلام کرده است. تقریبا ۵ ثانیه بعدش بازیکن من از زمین اخراج شده است. اصلا نمی‌توانم این مسئله را قبول کنم. ای کاش اصلا آفساید را اعلام نمی‌کرد و VAR وجود نداشت. همه دوست دارند این سیستم باشد. آفساید که بود و دروازه‌بان ما پوشش داد‌. کار را انجام دادیم اما آخر بازی داوربه من گفت به این دلیل که او از دروازه بیرون بود، حردانی را اخراج کردم.

وی ادامه داد: آن صحنه آفساید بوده است. نمی‌توانم خودم را قانع کنم و نمی‌توانم متوجه شوم چرا امروز این بدشانسی داور مرا گرفت. فقط از بازیکنانم به خاطر زحمتی که کشیدند، تلاشی که کردند و انرژی‌ای که گذاشتند تشکر می‌کنم اما در نهایت نتوانستیم به آنچه شایسته‌اش بودیم برسیم. امیدوارم در ادامه بازی‌های لیگ قهرمانان ۳ امتیازی که اینجا از دست دادیم، جبران کنیم.

رحمتی عنوان کرد: در آخر از هواداران خوب خودمان که امروز اینجا آمدند و تیم‌شان را تشویق کردند. شرمنده آنها شدیم که نتوانستیم نتیجه‌ای که شایسته شان است تقدیم کنیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید