بیانیه تند لیورپول؛ خطای انسانی قابل قبول نیست

باشگاه لیورپول‌ در بیانیه‌ای، تصمیمات داوری در بازی دیشب مقابل تاتنهام را مورد انتقاد قرار داد و در مورد خواسته‌های خود پس از این اتفاقات، شفاف‌سازی کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، پس از اتفاقات بازی جنجالی دیدار تاتنهام و لیورپول و مردود شدن گل لوئیس دیاس، اتحادیه داوران لیگ برتر با انتشار بیانیه‌ای از باشگاه لیورپول عذرخواهی کرد و قبول نشدن گل دیاس را «خطای انسانی» عنوان کرد

باشگاه لیورپول بیانیه‌ای را در پاسخ به بیانیه اتحادیه داوران لیگ برتر منتشر کرد: «با اعتراف اتحادیه داوران به اشتباهات رخ‌داده ، واضح است که تصمیمات درستی در بازی گرفته نشده و مسابقه در شرایط برابر برگزار نشده است.

 

ما کاملاً سختی‌ها و فشار‌هایی که مسئولان برگزاری مسابقات با آنها مواجه می‌شوند را می‌پذیریم، اما قرار است این فشارها با وجود کمک داور ویدئویی کاهش یابد، نه اینکه تشدید شود.

بنابراین اینکه زمان کافی برای تغییر تصمیم نبوده یا امکان دخالت VAR وجود نداشته است، اصلا راضی‌کننده‌ نیست. اینکه چنین خطاهایی به عنوان «خطای انسانی» دسته‌بندی شده‌اند نیز قابل قبول نیست. همه نتایج گذشته و چنین اتفاقاتی باید به طور کامل و دقیق بررسی شوند. این کار برای اعتماد به تصمیم‌‌های آینده بسیار حیاتی است. چرا که بر همه باشگاه‌ها تاثیر می‌گذارد و از چنین اتفاقاتی برای اصلاح روند استفاده می‌شود تا از وقوع چنین اتفاقی در آینده جلوگیری شود.

1934114
1934113

در این مدت ما گزینه‌های موجود را برای حل مسئله بررسی خواهیم کرد.»

 

دیدگاه تان را بنویسید