بازگشت تاتنهام به زندگی مقابل لیورپول در دقیقه 100!

لیورپول و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس به تساوی رسیدند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ در مهمترین بازی هفته هفتم لیگ برتر انگلیس، از ساعت 20، لیورپول در لندن مهمان تاتنهام بود و در یک مسابقه عجیب، در حالی که 9 نفره شده بود، در دقیقه 96 تن به شکست داد و با نتیجه 2 بر یک باخت را تجربه کرد.

در این بازی سون هیونگ مین در دقیقه 36 و جوئل ماتیپ (گل به خودی) 96 برای اسپرز و کودی خاکپو در دقیقه 4+45 برای لیورپول گلزنی کردند.

نکته مهم مسابقه تصمیم عجیب کمک داور و ویدیوچک در دقیقه 35 بود. لوئیز دیاز برای لیورپول گلزنی کرد ولی در شرایطی عجیب و مشکوک به دلیل آفساید گل او مردود اعلام شد. گلی که به عقیده رسانه ها درست به ثمر رسیده بود!

لیورپول در دقیقه 26 با اخراج مستقیم کرتیس جونز، 10 نفره بازی را ادامه داد و در دقیقه 69 با اخراج ژوتا، 9 نفره شد تا کلوپ تمام عناصر خط تهاجمی خود را بیرون بکشد و دقایق پایانی را فقط برای تساوی ادامه دهد که در نهایت نیز به چیزی که می‌خواست، نرسید.

لیورپول که می‌توانست صدرنشین انگلیس شود با این شکست 16 امتیازی باقی ماند و در رده چهارم ایستاد. در طرف دیگر تاتنهام با این برد ارزشمند 17 امتیازی شد و بالاتر از آرسنال در رده دوم قرار گرفت. سیتی با 18 امتیاز همچنان صدرنشین است. 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید