بازی های آسیایی ۲۰۲۲

کاپیتان تیم امید: به فکر نباشیم بازهم شکست می خوریم

حسینی کاپیتان تیم امید در بازی های آسیایی معتقد است باید به فکر نسل آینده فوتبال باشند در غیراینصورت شکست ها تکرار می شود.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، سید حسین حسینی، کاپیتان تیم فوتبال امید بعد از باخت این تیم به هنگ‌کنگ با نتیجه یک بر صفر و حذف از بازی‌های آسیایی گفت: هنگ گنگ دفاعی بازی می‌کرد. ما خوب بازی کردیم ولی توپ‌های‌مان گل نشد و آن‌ها از یک موقعیت خود استفاده کردند و متاسفانه از مسابقات حذف شدیم.  من شناخت زیادی از تیم امید نداشتم اما از بازی با عربستان امیدوار شدم که بتوانیم موفق شویم. ما باید از حالا به فکر نسل بعدی فوتبال‌مان باشیم وگرنه در سال‌های آینده هم به همین شکل شکست خواهیم خورد.

حسینی درباره این که انتظار نمی‌رفت تیم ما به دست هنگ کنگ حذف شود گفت: ما نباید فکر کنیم که دیگر کشورها تلاش نکرده‌اند. ورزش و فوتبال ایران در این سال‌ها درجا زده است. ما روزهای اول از نظر امکاناتی مشکلاتی را داشتیم که البته در ادامه حل شد اما ورزش ایران برای پیشرفت توجه بیش‌تری نیاز دارد.

وی در پاسخ به این سوال که غیبت سه بازیکن پرسپولیس در این ناکامی چقدر تاثیر داشت؟ گفت: صددرصد غیبت آن‌ها در شکست امروز تاثیر داشت و این اولین دوره نبوده و هیچوقت به تیم امید رسیدگی نشده است.

 

دیدگاه تان را بنویسید