صحبت‌های والیبالیست های ایران بعد از سومین طلای بازی های آسیایی

اظهارنظر بازیکنان تیم ملی والیبال ایران بعد از کسب سومین قهرمانی پیاپی در بازی های آسیایی را اینجا بخوانید.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ سیدمحمد موسوی کاپیتان تیم ملی والیبال ایران پس از قهرمانی در بازی های آسیایی هانگژو و کسب مدال طلا گفت: برای کسب مدال طلا خدا را شکر می کنم. تمام تلاش مان این بود که طلا را بگیریم و امیدوارم پس از این مسابقات، موتور کاروان ایران روشن شود و طلاهای بیشتری بگیریم. امیدوارم اعتماد به نفس خوبی بگیریم زیرا که در آینده، مسابقات سخت تری پیش رو داریم و کارمان در برزیل سخت تر است. 

موسوی درباره جو سالن فینال با تشویق چینی‌ها گفت: میزبان چین بود و تماشاگران هم داخل استادیوم بودند اما سطح والیبال ما بالاتر از چین است و در خانه خودشان آن‌ها را شکست دادیم. این بازی‌ها برای انتخابی المپیک، دیدارهای تدارکاتی محسوب می‌شود.

کاپیتان تیم ملی والیبال درباره سفر طولانی و زود هنگام به ریو از هانگژو جهت شرکت در انتخابی المپیک و اینکه چه خواسته‌ای دارد، خاطرنشان کرد: کاری نمی‌توانیم انجام دهیم و حدود 27 – 28 ساعت در راه هستیم. بدشانسی این بود که مسابقات همزمان شد اما نباید به دنبال بهانه باشیم و تمام تلاشمان را می‌کنیم تا در برزیل سهمیه المپیک را بگیریم تا من به آرزویم که خداحافظی در المپیک بعدی است، برسم.

همچنین امین اسماعیل نژاد قطرپاسور تیم ملی والیبال ایران پس از کسب مدال طلا گفت: خدا را شکر می‌کنم بعد از این همه تلاشی که انجام دادیم، به مدال طلا و قهرمانی رسیدیم. این مدال خوش رنگ را تقدیم به همه مردم عزیز کشورم می‌کنم. امیدوارم با همین روحیه بتوانیم وارد رقابت‌های انتخابی المپیک شویم و بهترین نتایج ممکن را کسب کنیم.

وی درباره جو سالن و تشویق هواداران چینی، تاکید کرد: خوشبختانه یا متاسفانه چینی‌ها واقعاً تماشاگران خوبی دارند. فرقی نمی‌کند که تیم آنها عقب باشد یا از حریف جلو بیافتد، آنها همیشه تشویق خودشان را انجام می‌دهند. خدا را شکر که توانستیم بازی را کنترل کنیم و با موفقیت و قهرمانی از زمین خارج شویم.

قطر پاسور تیم ملی والیبال ایران درباره پرواز تیم به برزیل گفت: پرواز بسیار سختی است و بیش از یک روز در راه هستیم. با اینکه شرایط دشوار است و دو روز قبل از مسابقات به برزیل می‌رسیم، امیدوارم بتوانیم خیلی زود ریکاوری کرده و با بهترین شرایط به بازی اول برسیم.

امیرحسین اسفندیار، دیگر بازیکن تیم ملی والیبال ایران بعد از کسب مدال طلای بازی های آسیایی هانگژو اظهار‌ داشت: بچه ها برای این‌ تورنمنت تلاش زیادی کردند. متاسفانه یکسری‌‌ کم‌لطفی می‌کنند. برای ما هر تورنمنتی مهم است. نظر کمیته ملی المپیک و فدراسیون والیبال این بود ایران با تیم اصلی اش وارد این مسابقات شود چون مدالش برای کاروان خیلی مهم بود. خدا را شکر که توانستیم روسفید شویم و‌ با مدال طلا مسابقات را تمام کنیم. فکر‌ می‌کنم اولین مدال طلای کاروان‌‌ را والیبال گرفت. امید‌وارم این مدال های طلا برای کاروان ایران ادامه‌دار باشد. 

بازیکن تیم ملی والیبال عنوان کرد: این مدال برای ما هم خیلی خوب بود و باعث شد با روحیه بالا به برزیل سفر‌ کنیم و آماده مسابقات انتخابی المپیک شویم. امشب باید راهی برزیل شویم و انشالله که آنجا سهمیه را کسب کرده و کار‌‌‌ را یکسره‌ کنیم. 

اسفندیار‌ در خصوص شانس ایران‌ برای کسب سهمیه‌ المپیک در برزیل‌ گفت: ما با تمام توانمان می رویم و دنبال بهترین نتیجه هستیم. به قول خودمان صدمان را می گذاریم تا بتوانیم برای سال بعد با خیال راحت تری والیبال بازی کنیم. 

وی در پایان در‌ خصوص برنامه خودش هم گفت: همانطور‌ که قبلا گفتم بعد از مسابقات برزیل ۴،۵ روز وقت‌ دارم که به چین برگردم. چینی ها جمعیتشان زیاد است و به والیبال هم علاقه زیادی دارند.

 

دیدگاه تان را بنویسید