پیروزی تاریخی و پرگل نیوکاسل با 8 گلزن مختلف!

نیوکاسل در هفته ششم لیگ انگلیس شفیلدیونایتد را در هم کوبید.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، برایتون و نیوکسل به عنوان دو تیم جذاب لیگ برتر هواداران جدیدی در گوشه و کنار دنیا پیدا کرده‌اند. دیدارهای امروز برایتون و نیوکسل نشان داد که چرا این دو تیم را حالا باید به عنوان دو قدرت نوظهور فوتبال انگلیس دنبال کرد.

برایتون در ورزشگاه خانگی‌اش ایمکس میزبان بورنموث بود. جالب اینجا است که بورنموث در دقیقه 25 با گل سولانکه پیش افتاد اما شاگردان روبرتو دی‌زربی در دقیقه 45+2 با گل به خودی کرکز بازی را به تساوی کشاندند تا نیمه اول را هم با شکست به پایان نرسانند. در نیمه دوم میتوما ستاره ژاپنی برایتون ستاره اول این تیم بود. او در دقایق 46 و 77 دو بار دروازه بورنموث را باز کرد تا این بازی در نهایت با برتری 3-1 برایتون به پایان برسد.

دیدار شفیلدیونایتد و نیوکسل به یکی از جذاب‌ترین بازی‌های این هفته دنیای فوتبال تبدیل شد. بازی‌ای که شاگردان ادی هاو آن را به جشنواره گل در خانه شفیلد تبدیل کردند. اولین گل نیوکسل توسط لانگ‌استف در دقیقه 21 به ثمر رسید. برن و بوتمن در دقایق 31 و 35 برای کلاغ‌ها گلزنی کردند تا نیمه اول با برتری 3-0 نیوکسل به پایان برسد. نیوکسل در نیمه دوم یکی از درخشان‌ترین نمایش‌های خود در سالهای اخیر را ارائه داد. در دقیقه 56 ویلسون چهارمین گل را برای تیمش زد و گوردون پنج دقیقه بعد نتیجه را 5-0 کرد. آلمیرون در دقیقه 68 اختلاف را به شش گل رساند و گیمارش برزیلی در دقیقه 73 هفتمین گل نیوکسل را وارد دروازه شفیلد کرد. نیوکسلی‌ها که از گل زدن سیر نمی‌شدند در دقیقه 87 توسط ایساک سوئدی هشتمین گل را هم به ثمر رساندند تا بازی در نهایت با پیروزی 8-0 آنها در خانه شفیلد یونایتد به پایان برسد.

 

دیدگاه تان را بنویسید