ارسلان: اصالت ایرانی‌ام را فراموش نمی‌کنم

کشتی گیر ایرانی الاصل صربستان به مقام سوم دنیا رسید.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ علی ارسلان کشتی گیر ایرانی الاصل صربستان، پس از کسب مدال برنز مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان اظهار داشت: خیلی خوشحالم که دست خالی برنمی‌گردم، اگرچه من برای مدال طلا به این مسابقات آمده بودم. دیروز خیلی به من فشار جسمی وارد شد، چرا که مدت 10 روز درگیر ویروس بودم و با عفونت به مسابقات جهانی آمدم.

وی افزود: در یک دقیقه پایانی کشتی با کشتی‌گیر مجارستانی به دلیل عفونت، چشمانم چیزی نمی‌دید. کشتی‌گیر مجارستانی هم باورش نمی‌شد چنین اتفاقی افتاده است.

فرنگی‌کار ایرانی که با پرچم صربستان در مسابقات حاضر شده،  تصریح کرد:  خیلی دوست داشتم در فینال با دانیال سهرابی کشتی بگیرم، چون او برادرم است. اصلاً هیچ داستان دیگری نیست. من با رضایت فدراسیون کشتی ایران به کشور صربستان آمدم و هیچ چیز دیگری در میان نیست.

ارسلان در پایان گفت: من از شهر آمل، استان مازندران و کشور ایران به صربستان آمدم و هیچ‌وقت اصالتم را فراموش نمی‌کنم. هر چه دارم از آن  آب و خاک دارم. من را ببخشید که نتوانستم طلا بگیرم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا کسب مدال برنز در مسابقات جهانی، مقدمه‌ای برای قهرمانی المپیک است، گفت: درباره المپیک هیچ چیز نمی‌دانم، چرا که تا به حال در این مسابقات شرکت نکرده‌ام و از حالا نمی‌شود درباره شرایط آن چیزی گفت.

دیدگاه تان را بنویسید