جی پلاس

النصر و این دو خاطره تلخ از استادیوم آزادی

تیم فوتبال النصر در دو حضور آخر خود در ورزشگاه آزادی مقابل سرخابی های پایتخت تن به شکست داده است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ تیم فوتبال النصر عربستان در حالی سه شنبه شب در مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در استادیوم آزادی به مصاف پرسپولیس خواهد رفت که آن ها خاطرات خوبی از آخرین حضورهایشان در تهران ندارند.

آن ها آخرین بار و در فروردین 1394 پا به تهران گذاشتند و در دیگ جوشان ورزشگاه آزادی با یک گل مغلوب پرسپولیس شدند. قرمزها در آن دیدار حسین عبدی را به این سرمربی روی نیمکت خود داشتند و توانستند با ضربه چیپ مهدی طارمی از روی نقطه پنالتی، از سد این تیم قدرتمند عربستانی بگذرند.

پنالتی چیپ طارمی به النصر

قبل از آن و در فروردین 1390، النصر این بار در استادیوم آزادی با استقلال دیدار کرد که در این مسابقه، آبی های پایتخت با هدایت پرویز مظلومی و با گل های فرهاد مجیدی و هوار ملا محمد، موفق شدند 2-1 زردپوشان ریاض را شکست دهند. این برد البته درنهایت به کام استقلالی ها تلخ شد چرا که النصر به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به استقلال، از مرحله گروهی صعود کرد و استقلال حذف شد.

گل فرهاد مجیدی به النصر

گل هوار ملا محمد به النصر

النصر حالا با لشگری از ستاره های سرشناس و جهانی اش یک بار دیگر به تهران آمده و به دنبال این است تا تمامی این خاطرات بد را کسب برتری در دیدار سه شنبه شب به دست فراموشی بسپارد.

 

دیدگاه تان را بنویسید