عبور از نیم قرن حسرت المپیک؟؛ ایران صفر- ازبکستان یک

امیدهای ایران دوباره به اما و اگر گره خورد!

با شکست تیم ملی امید ایران مقابل ازبکستان کار صعود این تیم به مرحله نهایی قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک 2024 گره خورد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، تیم فوتبال امید ایران در مرحله مقدماتی قهرمانی زیر 23 سال آسیا و انتخابی المپیک مقابل ازبکستان به میدان رفت که در پایان با نتیجه یک بر صفر شکست خورد و برای صعود به مرحله بعد باید منتظر نتایج دیگر گروه ها باشد.

ایران در دو بازی اول هنگ‌کنگ و افغانستان را ۳ بر صفر و ۴ بر صفر شکست داد اما با شکست مقابل ازبکستان باید امیدوار باشد در میان چهار تیم برتر گروه های 11 گانه قرار بگیرد؛ در غیراینصورت حذف تلخ و ناباورانه ای با قهرمانی آسیا و المپیک خواهد داشت.

در صورت حذف ایران، حسرت صعود به المپیک از نیم قرن می گذرد!

چهار تیم برتر قهرمانی آسیا راهی المپیک پاریس می شوند.

ایران: محمدرضا خالدآبادی، حسین گودرزی، محمد امین حزباوی، محمدرضا بردبار، سامان تورانیان، محمد جواد حسین‌نژاد، یاسین سلمانی، امیر جعفری، محمد قربانی، علی پوردارا و اللهیار صیادمنش.

سرمربی: غلامرضا عنایتی

ازبکستان: ولادیمیر نظراُف، محمدقادر همرعلیوف، ابراهیم‌خلیل یلداشف، علی‌بک داورونوف، عبدالقادر خوشانوف، عمرعلی رحمان‌علیوف، جسوربک جلال‌الدینوف، عباس‌بک فیض‌الله‌اِف، عبدالرئوف بوری‌اف، حسین نورچائف و اولوگبک خوشیموف

سرمربی: تیمور کاپادزه

 

نیمه اول این دیدار بدون گل به پایان رسید و دو تیم نتوانستند در گلزنی موفق عمل کند. با شروع نیمه دوم ایران توسط مهدی هاشم نژاد توانست یک گل به ثمر برساند اما داور اعلام آفساید کرد. گل ازبکستان در دقیقه ۴۷ فیض الله‌اف پشت مدافعان ایران صاحب توپ شد و در موقعیت تک به تک توانست دروازه خالدآبادی را بازی کند. امیدهای ایران پس از دریافت گل نتوانست موقعیت خطرناک جدی روی دروازه ازبکستان ایجاد کند و در مقابل تیم میزبان در چند صحنه تا آستانه گلزنی پیش رفت اما موفق نبود.

 گل اول ازبکستان در دقیقه 47

 

تیم ملی امید ایران امین حزباوی

تیم ملی امید ایران یاسین سلمانی

تیم ملی امید ایران

تیم ملی امید ایران

تیم ملی امید ازبکستان

دیدگاه تان را بنویسید