آرسنال امارات را منفجر کرد!

آرسنال در لحظه آخر سه امتیاز حساس مقابل منچستریونایتد را کسب کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، در آخرین بازی لیگ برتر انگلیس در هفته چهارم آرسنال در خانه به مصاف منچستریونایتد رفت که این بازی با پیروزی 3 بر یک آرسنال همراه شد.

این بازی جذاب در نیمه نخست با برتری نسبی آرسنال همراه بود، چرا که توپچی‌ها بیشتر صاحب توپ و میدان شدند. با این حال اولین تیمی که موفق شد گل بزند، منچستریونایتد بود. در دقیقه ۲۷ ضدحمله‌ای سریع از شیاطین‌سرخ با پاس کریستین اریکسن و ضربه نهایی دقیق مارکوس رشفورد تبدیل به گل شد. اما زیر یک دقیقه آرسنال این گل را توسط مارتین اودگارد جبران کرد. پاس گابریل مارتینلی در دقیقه ۲۸ به ستاره نروژی رسید و کاپیتان توپچی‌ها با شوت محکم پای چپ گل تساوی را به ثمر رساند.

نیمه دوم آرسنال برای زدن گل برتری باز هم پیش کشید. پس از گذر یک‌سوم از این نیمه، کای هاورتس از هم‌شماره‌اش در منچستریونایتد یعنی آرون وان‌بیساکا پنالتی گرفت، اما این پنالتی با استفاده از VAR توسط مارتین تیلور رد شد. این بازی پرموقعیت و جذاب دنبال شد و هردو تیم فرصت‌های خوبی برای زدن گل برتری داشتند، اما به‌خصوص عملکرد خوب آندره اونانا باعث شد تا دروازه شیاطین‌سرخ بسته بماند. در دقیقه ۸۸ قفل دروازه‌ها در نیمه دوم شکسته شد و الخاندرو گارناچو در ضدحمله‌ای دیگر با پاس طلایی مارکوس رشفورد تک‌به‌تک شد و توپ را به گوشه دروازه آرون رمزدیل فرستاد. اما این گل هم با استفاده از VAR آفساید اعلام شد. اما این پایان کار نبود و در دقیقه ۶+۹۰ شوت دکلان رایس مقاومت سنگربان کامرونی یونایتد را شکست و ورزشگاه امارات را منفجر کرد. خامه روی کیک برد آرسنال هم گلی بود که در دقیقه ۱۱+۹۰ گابریل ژسوس در ضدحمله آخر به ثمر رساند.

با این برد آرسنال ۱۰ امتیازی شد و در رده پنجم قرار گرفت. منچستریونایتد هم با ۶ امتیاز تیم یازدهم جدول است.

 

دیدگاه تان را بنویسید