خطیبی به دنبال 3 امتیاز از ابر تیم!

سرمربی پیکان می گوید با وجود دیدار سختی که تیمش پیش رو دارد به سه امتیاز می اندیشد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ رسول خطیبی در ابتدای نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های پیکان و سپاهان در هفته چهارم لیگ برتر که در محل سازمان لیگ برگزار شد، عنوان کرد: امروز متوجه شدم که فقط من کنفرانس خبری دارم و شما خبرنگاران به خاطر من تشریف آوردید که از شما ممنونم. با تیمی مسابقه داریم که واقعاً ابر تیم هستند، خودمم در آنجا بازی کردم و چند سال خاطرات خیلی خوبی هم با باشگاه و هوادارانش دارم و می‌دانم واقعاً یک تیم کامل هستند.

او ادامه داد: در بازی قبلی هم عرض کردم که ما برای ۳ امتیاز می‌رویم. همیشه دوست دارم در تیم‌هایی که هستم، هجومی بازی کنیم و فردا هم قطعاً یک بازی هجومی از تیم ما خواهید دید و از سوی دیگر مطمئن باشید چون شکل سپاهان هم یک تیم هجومی است، مسابقه خوبی می‌بینید.

سرمربی تیم پیکان یادآور شد: امیدوارم که بتوانیم اولین سه امتیاز فصل را دشت کنیم. با اینکه اعتقاد دارم ما الان باید ۹ امتیاز از بازی‌ها می‌گرفتیم یا حداقل ۷ امتیاز در جدول داشتیم ولی با بی‌دقتی و بدشانسی و یک مقدار هم جوونی تیم، باعث شد این امتیازها را از دست بدهیم. با این وجود از کیفیت فوتبالی تیم و بازیکنانم راضی هستم و امیدوارم که همین روند را همراه با برد مقابل سپاهان ادامه دهیم.

خطیبی با اشاره به عملکرد بازیکنانش در سه هفته گذشته لیگ برتر گفت: ما در هر سه بازی گذشته شکل کاملا هجومی داشتیم، اما فردا مطمئن باشید بازی هجومی‌تری از پیکان می‌بینید و بازیکنان بهترین عملکردشان را خواهند داشت.

سرمربی پیکان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه تیمش ممکن است روی به نمایش بسته و دفاعی مقابل سپاهان بیاورد، گفت: امکان ندارد این اتفاق بیفتد. می‌بینید که بازی هجومی انجام خواهیم داد.

 

دیدگاه تان را بنویسید