واکنش حامد حدادی به نیمکت نشینی در اولین بازی جام جهانی!

در این خبر می توانید صحبت های بازیکنان ایران پس از شکست مقابل برزیل در جام جهانی ۲۰۲۳ را بخوانید.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ تیم ملی بسکتبال ایران در اولین بازی در جام جهانی ۲۰۲۳ با نتیجه ۱۰۰ بر ۵۹ به برزیل باخت. در ادامه می توانید سخنان بازیکنان ایران در پایان این بازی را بخوانید.

حدادی: برای بازگشت به بازی کردن هیجان زده بودم

حامد حدادی بعد از بازی اول ایران در نشست خبری گفت: در ابتدای بازی خیلی امتیاز از دست دادیم و واقعا خوب نبودیم. ما در تیم تغییر نسل داشتیم و امیدواریم با این اتفاق برای المپیک نتیجه بگیریم.

حدادی در پاسخ به اینکه چرا در ترکیب اولیه بازی نبود، توضیح داد: این تصمیم سرمربی بود و من دخالتی در آن ندارم.

او درباره جراحی که داشت و اینکه چه احساسی از برگشت به زمین دارد، گفت: برای این اتفاق هیجان زده بودم اما سختی زیادی را تحمل کردم و مصدومیت سنگینی بود اما کم کم به شرایط بهتر رسیدم.

بهنام یخچالی: بازی را بد شروع کردیم

ملی پوش بسکتبال ایران بعد از باخت برابر برزیل گفت: اول به تیم برزیل تبریک می گویم که بازی را خیلی خوب شروع کرد. ما شروع بدی داشتیم، برای این بازی خیلی تمرین کردیم و آماده بودیم اما فاصله امتیاز در ابتدای دیدار زیاد شد.

او افزود: امیدوارم در ادامه بهتر شویم و بیشتر روی نقاط ضعف مان کار کنیم. نباید اشتباهات ما تکرار شود.

آقاجان پور: نتوانستیم تمرکزمان را حفظ کنیم

متین آقاجان پور بعد از شکست مقابل برزیل گفت: اولین بازی بود و بچه های ما هم جوان هستند و تمرکزمان را نتوانستیم حفظ کنیم.

او ادامه داد: برزیل هم تیم قدرتمندی بود و تمام شوت هایشان گل شد. امیدوارم در بازی بعد مخصوصا بازی با ساحل عاج با حمایت هم وطنان به پیروزی برسیم.

دیدگاه تان را بنویسید