برزیل ۱۰۰ - ایران ۵۹

جام جهانی 2023/ بسکتبال ایران در اولین قدم صدتایی شد!

تیم ملی بسکتبال ایران در اولین بازی خود در جام جهانی مقابل برزیل شکست خورد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ تیم ملی بسکتبال ایران در اولین بازی خود از دور گروهی جام جهانی 2023 در جاکارتا، در دومین روز مسابقات به مصاف برزیل رفت و با شکست سنگین 100 بر 59 مواجه شد.

ایران در این دوره از رقابت ها با اسپانیا (قهرمان دو دوره)، برزیل (قهرمان دو دوره)، و ساحل عاج همگروه است.

گزارش بازی

در کوارتر اول برزیل بازی خیلی خوبی داشت و بازیکنان ایران اسیر حملات و تجربه این تیم شدند تا بازی در پایان این کوارتر با اختلاف بالا و نتیجه 33 بر 12 به سود برزیل به پایان برسد.

در کوارتر  دوم برتری یک طرفه برزیلی ها ادامه داشت و پرتاب های سه امتیازی متعدد آن ها، باعث شد اختلاف امتیاز حفظ شود و حملات تیم ایران بی ثمر بود تا بازی در پایان کوارتر دوم و نیمه اول، با نتیجه 57 بر 25 به سود برزیل به پایان برسد.

هاکان دمیر سرمربی ایران بین دو نیمه در گفت و گو با تلویزیون فیبا گفت: قبول دارم توپ های از دست رفته زیادی داشتیم. ما خوب نبودیم و باید برای نیمه دوم بیشتر تلاش کنیم.

در آغاز نیمه دوم و شروع کوارتر سوم، شاگردان دمیر بازی را بهتر آغاز کردند و حملات خوبی داشتند اما پرتاب های سه امتیازی و آزاد برزیل همچنان بلای جان ایران شد تا باز هم بازی به نفع آن ها ادامه پیدا کند و نهایتا در پایان این کوارتر هم بازی با نتیجه 82 بر 46 به نفع برزیل به پایان رسید.

در کوارتر پایانی بازی همچنان به نفع برزیل در جریان بود و آن ها موفق شدند به امتیاز 100 برسند و در مقابل، تلاش های بازیکن با تجربه ای همچون حامد حدادی هم نتوانست گره کار ایران را باز کند تا نهایتا ایران در نخستین بازی خود در جام جهانی 2023 با نتیجه 100 بر 59 شکست بخورد.

جام جهانی بسکتبال 2023 تیم ملی بسکتبال ایران برزیل

جام جهانی بسکتبال 2023 تیم ملی بسکتبال ایران برزیل

جام جهانی بسکتبال 2023 تیم ملی بسکتبال ایران برزیل

جام جهانی بسکتبال 2023 تیم ملی بسکتبال ایران برزیل

جام جهانی بسکتبال 2023 تیم ملی بسکتبال ایران

جام جهانی بسکتبال 2023 بسکتبال برزیل

 

دیدگاه تان را بنویسید