نیازمند: فقط می‌خواهیم آبروریزی نشود/ باید به حریم خصوصی من و خانواده‌ام احترام می گذاشتند

دروازه بان تیم فوتبال سپاهان نظر جالبی درباره تقابل تیم های ایرانی با عربستانی ها داشت.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، سپاهان امروز (چهارشنبه) در هفته سوم لیگ برتر فوتبال با نتیجه یک بر صفر استقلال را شکست داد. پیام نیازمند، دروازه‌بان سپاهان که به تازگی پدرش را از دست داده پس از این بازی گفت: می‌خواستم از همه هم‌تیمی‌ها و همه کسانی که در این هفته سخت کنارم بودند، تشکر کنم. حضورشان باعث شد غم سنگینی که من و خانواده‌ام داشتیم، سبک‌تر شود. هم‌تیمی‌هایم امروز برای شادی روح پدرم همه کار کردند.

دروازه‌بان سپاهان درباره وضعیت زمین ورزشگاه نقش جهان و وجود گرد و خاک در نقش جهان در نیمه نخست بازی با استقلال گفت: چون چمن کیفیت خوبی نداشت، بازی هم کیفیت خوبی نداشت ولی خداراشکر به هر نحوی سه امتیاز را کسب کردیم. من نمی‌دانم گرد و خاک از کجا آمده بود. گرد و خاک در زمین دیده می‌شد و بازیکنان هم به سرفه افتادند.

نیازمند درباره دریافت یک گل در سه بازی نخست لیگ و احتمال حضورش درون دروازه تیم‌ملی در جام ملت‌های آسیا گفت: خوردن یک گل در سه بازی نتیجه تلاش تیم است و تیم بهتر و باتجربه‌تری نسبت به پارسال شده‌ایم و می‌دانیم چه امتیازات مهمی در اول فصل باید بگیریم.

او درباره تصاویری که از سوگواری اعضای خانواده‌اش منتشر شده بود هم گفت: باید به حریم خصوصی خودم و خانواده‌ام احترام گذاشته شود. همانطور که بقیه مردم می‌خواهند عزاداری کنند، ما هم می‌خواهیم عزاداری کنیم. عکس و فیلمی که منتشر شد، نمی‌دانم از کجا و به چه نیتی بوده است. از این به بعد هر کاری کنم برای شادی روح پدرم خواهد بود.

دروازه‌بان سپاهان درباره مواجهه با تیم‌های عربستانی در لیگ قهرمانان آسیا نیز گفت: هراس نداریم ولی قطعا از آن‌ها می‌خوریم. آن‌ها هزینه‌های زیادی می‌کنند. شاید بتوان در لیگ داخلی کاری کرد ولی در عرصه بین‌المللی کار سختی داریم. فقط شاید با "تیم بودن" کاری کنیم که باعث آبروریزی نشویم. آن‌ها سطحشان را بالاتر می‌برند اما امسال با قوانینی که در ایران بود دست تیم‌ها بسته شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید