انتقاد دروازه بان سپاهان از غیبت تماشاگران در ورزشگاه ها

پیام نیازمند از غیبت تماشاگران در ورزشگاه های فوتبال گلایه کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ پیام نیازمند، دروازه‌بان تیم فوتبال سپاهان پس از پیروزی ۲ بر یک تیمش مقابل استقلال در هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: خوشحالیم سه امتیاز بازی را به دست آوردیم. نسبت به استقلال تیمی بهتر و شایسته پیروزی بودیم. استقلال هم فرصت‌هایی داشت اما ما موقعیت‌های پرشماری داشتیم و می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم بزنیم. خدا را شکر توانستیم در این بازی حساس پیروز شدیم.

*وقتی دو دروازه‌بان خوب باشد، یکی می‌سوزد

او درباره جدایی رشید مظاهری از سپاهان که رقیب مستقیم او در درون دروازه این تیم بود گفت: رشید دوست خوب ما است اما در پست دروازه‌بانی، شانس به یک نفر می‌رسد. وقتی دو دروازه‌بان سطح بالا حضور داشته باشند، یک نفر می‌سوزد. متاسفانه این اتفاقات برای من هم قبلا در پرتغال افتاده بود. برای او آرزوی موفقیت می‌کنم.

نیازمند درباره مهار موقعیت‌های استقلال در این بازی گفت: خدا را شکر که توانستم به تیمم کمک کنم. وظیفه‌ام این است. ما خیلی امیدوار هستیم. ما جام حذفی و ۱۴ بازی‌ از لیگ برتر را داریم. تیم خوبی داریم و سرعت پیشرفت‌مان اگر بیشتر باشد، حرف‌های زیادی برای گفتن داریم.

*دوست دارم زودتر سرمربی تیم ملی مشخص شود

این دروازه‌بان ملی‌پوش درباره شرایط تیم ملی ایران و نامشخص بودن سرمربی این تیم خاطرنشان کرد: دوست داریم وضعیت سرمربی زودتر مشخص شود. امیدوارم یک فرد شایسته انتخاب شود تا شروع پرقدرتی داشته باشیم و بازیکنان جوان اضافه شوند و در صورت نیاز تغییر نسل صورت گیرد. دوست دارم این اتفاق زودتر رقم بخورد.

دروازه‌بان سپاهان درباره غیبت تماشاگران در ورزشگاه‌ها نیز گفت: در ۳ سال گذشته، ما به هر بهانه‌ای هوادار نداشتیم. فکر می‌کنم به تعداد انگشت‌های یک دست هم نمی‌رسد. همه تیم‌ها از این مساله متضرر می‌شوند. خیلی از هواداران هستند که تنها دلخوشی‌شان همین تیم‌ها هستند که در روزهای شیرین و تلخ کنار تیم باشند. امیدوارم تدبیری انجام شود و هواداران در  استادیوم حضور پیدا کنند. در بهترین دوران‌مان، ما در ۳ گذشته، حدود ۱۰ بازی هم مقابل تماشاگران بازی نکردیم. امیدوارم این مسائل حل شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید