سپاهان دو- استقلال یک

استقلال رفت و برگشت به سپاهان باخت+عکس و ویدیوی گل ها

تیم های فوتبال سپاهان و استقلال از ساعت 16:30 به مصاف هم رفتند که در پایان سپاهان با دو گل پیروز شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ در چارچوب هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر، امروز (پنج‌شنبه)، از ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه نقش جهان اصفهان، تیم های فوتبال سپاهان و استقلال به مصاف هم رفتند که در پایان سپاهان با نتیجه دو بر یک مهمان را شکست داد.

ترکیب سپاهان: پیام نیازمند، میلاد زکی‌پور، نیلسون جونیور، محمد دانشگر، رامین رضائیان، مسعود ریگی، امید نورافکن، محمد کریمی، محمد علی‌نژاد، فرشاد احمدزاده و شهریار مغانلو

ترکیب استقلال: علیرضا رضایی، رافائل سیلوا، سیاوش یزدانی، صالح حردانی، جعفر سلمانی، زبیر نیک نفس، سعید مهری، امید حامدی‌فر، پیمان بابایی، کوین یامگا و ارسلان مطهری

لحظات حساس بازی:

در دقیقه ۸ فرشاد احمدزاده توپ را به پشت دفاع استقلال و داخل محوطه جریمه ارسال کرد و ضربه سر امید نورافکن پس از برخورد به تیر دروازه برگشت داده شد. در دقیقه ۳۰ رامین رضاییان از سمت راست ارسال خطرناکی را روی دروازه استقلال انجام داد و فرشاد احمدزاده به دنبال تاثیرگذاری روی آن بود. اما توپ پس از برخورد به زمین به تیر دروازه اصابت کرد و پس از آن توسط آبی‌پوشان به کرنر تبدیل شد.

در دقیقه 50 سپاهانی‌ها از میانه میدان و نزدیک دایره مرکزی زمین صاحب ضربه آزاد شدند و امید نورافکن برای شلیک آن آماده می‌شد. در نهایت شوت سهمگین این بازیکن با پای چپ و پس از اشتباه مرگبار علیرضا رضایی به گل اول زردپوشان تبدیل شد. در ادامه آبی ها سریع پاسخ این گل را دادند، در دقیقه 58 زبیر نیک‌نفس از میانه میدان پاس عالی را به پشت دفاع سپاهان ارسال کرد و یامگا را در موقعیت گل قرار داد و این بازیکن با ارسال پاس عرضی برای مطهری باعث شد تا مهاجم استقلال، دروازه خالی از دروازه‌بان حریف را باز کند. در دقیقه 96 میلاد زکی‌پور از سمت چپ سانتری را به محوطه جریمه انجام داد و توپ به مغانلو رسید اما زمانی که قصد داشت بچرخد و ضربه را بزند با خطای یزدانی متوقف شد و روی زمین افتاد و اکرمی نقطه پنالتی را نشان داد. رامین رضاییان نیز با ضربه‌ای دقیقه به سمت چپ گل دوم سپاهان را به ارمغان آورد.

گل اول سپاهان به استقلال توسط نورافکن در دقیقه 50

گل اول استقلال به سپاهان توسط مطهری در دقیقه 58

گل دوم سپاهان به استقلال توسط رضاییان در دقیقه 96

استقلال سپاهان جعفر سلمانی

استقلال و سپاهان هفته شانزدهم لیگ برتر

استقلال و سپاهان هفته شانزدهم لیگ برتر

 

استقلال و سپاهان هفته شانزدهم لیگ برتر

دیدگاه تان را بنویسید