خواهش و التماس بی فایده ریس فدراسیون فوتبال اسپانیا

حرکت غیراخلاقی رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا او را در آستانه اخراج قرار داده است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا به خاطر اقدام غیراخلاقی‌اش با جنی هرموسو در جریان اهدای مدال های قهرمانی تیم زنان اسپانیا زیر شدیدترین انتقادات قرار دارد و از هرموسو تقاضای بخشش کرده است.

اسپانیا در فینال جام جهانی فوتبال زنان با یک گل بر تیم فوتبال زنان انگلیس غلبه کرد و جام جهانی را برای نخستین بار به خانه ‌برد.

در مراسم اهدای جوایز، لوئیس روبیالس، رئیس فدراسیون فوتبال این کشور، حاشیه‌ساز شد. حرکت غیراخلاقی او هنگام اهدای مدال به جنی ارموسو باعث شده او شدیدا تحت انتقاد قرار بگیرد و تاکنون سه نفر از او رسما شکایت کرده اند. 

سیاسیون اسپانیا نیز خواهان استعفای او شده اند ولی روبیالس قصد چنین کاری ندارد. او جمعه در جلسه ای فوق العاده در شورای عالی ورزش اسپانیا باید در این باره توضیح بدهد. روبیالس که ابتدا منتقدانش را احمق خوانده بود، سپس در یک پیام ویدیویی رسما عذرخواهی کرد.

طبق ادعای خبرنگار رلوو، روبیالس اصرار داشت در این ویدیو جنی هرموسو نیز حاضر باشد تا به این ترتیب کمی از فشارها کاهش پیدا کند. هرموسو که در جشن قهرمانی اسپانیا گفته بود از این حرکت روبیالس خوشش نیامده، در نهایت درخواست او را رد کرد.

 رلوو نوشته است که روبیالس در هواپیمای برگشت به مادرید التماس می کرد به خاطر دخترانش هم که شده، هرموسو در ویدیو حاضر شود ولی ستاره اسپانیایی این درخواست را رد کرد. روبیالس رو به هرموسو می‌گفت که شغلش در خطر است و حتی دخترانش نیز از او عصبانی هستند ولی پاسخ هرموسو یک کلمه بود: خیر.

 

دیدگاه تان را بنویسید