اسپانیا قهرمان جام جهانی فوتبال زنان شد

تیم فوتبال زنان اسپانیا با پیروزی برابر انگلیس برای نخستین بار فاتح جام جهانی شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، فرشته مقدم:فینال جام جهانی فوتبال زنان ۲۰۲۳ یکشنبه بعد از ظهر بین دو تیم اسپانیا و انگلیس برگزار شد و لاروخا با پیروزی یک بر صفر قهرمان شد. 

در نیمه نخست انگلیس اولین تهدید را روی دروازه ها ایجاد کرد و ضربه همپ به تیرک برخورد کرد. لحظاتی بعد ضربه ردوندو را ارپس، دروازه‌بان انگلیس به زیبایی مهار کرد. سپس بازی برای دقایقی آرام پیش رفت. در نهایت در دقیقه ۲۸ اسپانیا به گل رسید. کارمونا با یک شوت دیدنی توانست نتیجه را یک بر صفر به نفع اسپانیا کند. در ادامه لاروخا موقعیت های بیشتری برای گلزنی داشت تا انگلیس و می توانست اختلاف را بیشتر کند. تیم ویلدا پیروز به رختکن رفت. 

جام جهانی فوتبال زنان ۲۰۲۳

در نیمه دوم اسپانیا تیم برتر بود و چند بار توانست دروازه انگلیس را تهدید کند. در دقیقه ۷۰ داور به خاطر هند والش به نفع اسپانیا پنالتی اعلام کرد اما ارموسو نتوانست ضربه اش را تبدیل به گل کند و ارپس توپ را مهار کرد. این بهترین فرصت برای لاروخا بود تا اختلاف را بیشتر کند. جیمز می توانست در دقیقه ۷۵ بازی را به تساوی برساند که کول با مهار عالی اش این اجازه را نداد. در ادامه توپی از خط دروازه ها رد نشد و اسپانیا توانست برای اولین بار قهرمان جهان شود. 

جام جهانی فوتبال زنان ۲۰۲۳

دیدگاه تان را بنویسید