وعده سرپرست سازمان لیگ؛

بازگشت تماشاگران به ورزشگاه آزادی از هفته سوم

با اعلام سرپرست سازمان لیگ، این احتمال وجود دارد که از هفته سوم، بازی ها در ورزشگاه آزادی با حضور تماشاگران برگزار شود.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ محمدرضا کشوری‌فرد پس از قرعه‌کشی لیگ دسته اول فوتبال در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: امیدواریم لیگی پویا و بهتر از سال گذشته برگزار کنیم. نظم و انضباط در لیگ برتر و لیگ دسته اول بیشتر اعمال خواهد شد و تیم‌های دسته اولی هم مانند لیگ برتری با تصفیه بدهی امکان ثبت قرارداد دارند.

کشوری‌فرد درباره دلیل کسر سه امتیاز از استقلال ملاثانی، یادآور شد: رای کمیته انضباطی است و به دلیل رفتار سرمربی این تیم و ... این رای صادر شده است.

وی درباره اینکه پس از سیرجان، استادیوم‌های اراک و قزوین هم مجوز حضور بانوان در بازی‌های لیگ برتر را گرفته‌اند، تصریح کرد: دیگر استادیوم‌ها هم برای صدور مجوز حضور بانوان باید مانند سایر شهرهایی که مجوز گرفته‌اند باید زیرساخت لازم را داشته باشند.

سرپرست سازمان لیگ درباره آخرین وضعیت ورزشگاه آزادی برای حضور تماشاگران، گفت: با وجود تعمیرات، در بخشی از استادیوم آزادی تماشاگر می‌تواند حضور داشته باشد و امیدواریم که مشکلاتی وجود داشت برطرف شود و از هفته سوم دیدارها در استادیوم آزادی با حضور تماشاگران برگزار شود. با نظر مراجع ذی‌صلاح، احتمالا بازی‌های استقلال و پرسپولیس از هفته سوم به بعد با حضور تماشاگران برگزار می‌شود.

وی درباره ثبت نشدن قرارداد برخی بازیکنان استقلال و سپاهان به دلیل عبور هزینه‌های این ۲ باشگاه از سقف بودجه اعلامی، گفت: به هرحال باید سقف را رعایت کنند و قراردادها تا سقف ثبت می‌شود و اگر از آن عبور کند دیگر قراردادی ثبت نمی‌شود.

کشوری‌فرد درباره اینکه برخی تیم‌ها برای اینکه سقف بودجه را دور بزنند، در قراردادهای ۲ ساله با بازیکنان، قرارداد سال اول را ۱۵ میلیارد اما سال دوم را ۵۰ میلیارد امضا می‌کنند، یادآور شد: در این رابطه به باشگاه‌ها نامه زده‌ایم و تاکید کرده‌ایم اگر این کار را انجام دهند، سال آینده گرفتار می‌شوند. البته باشگاه می‌تواند این کار را انجام بدهد و منع قانونی ندارد. اما سقف همان است که گفته‌ایم.

سرپرست سازمان لیگ درباره مجوز مشروط جواد نکونام برای هفته اول لیگ برتر، گفت: در هفته اول مجوز مشروط صادر شد و برای بازی هفته دوم باید سرمربی استقلال تست‌های پزشکی را در ایفمارک پشت سر بگذارد.

دیدگاه تان را بنویسید