اتفاقات عجیب در بخش ارتباطات باشگاه استقلال! + عکس

بخش ارتباطات باشگاه استقلال همچون مدیریت آن در روزها و هفته های اخیر اتفاقات عجیبی را رقم زده است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ تیم فوتبال استقلال با هر شرایطی که بود بالاخره خود را به هفته اول لیگ برتر رساند اما همچنان اوضاع مدیریتی و شرایط باشگاه در سطوح مختلف به قدری به هم ریخته است که حتی نمود آن را می توان در امور رسانه ای باشگاه هم مشاهده کرد.

کانال رسمی باشگاه در فضای مجازی که به نوعی مرجع اصلی اخبار آبی هاست، در شرایط مختلف بعد از همه خبرگزاری ها و رسانه ها اقدام به انتشار برخی اخبار می کند تا جایی که به جای آنکه سایر رسانه ها به منبع باشگاه استناد کنند، هرکدام خود به منبعی جدا برای نشر اخبار استقلال تبدیل شده اند. برای مثال در ماجرای معرفی هاشمی نسب تمام رسانه های و کانال های خبری عکس (نه چندان شکیل و با کیفیت) او را منتشر و سپس تصویر دستیار جدید نکونام روی کانال باشگاه قرار گرفت!

از طرفی آبی ها با اسپانسر فصل قبل خود قطع همکاری کرده و هنوز با اسپانسر جدید به توافق نرسیده اند؛ اما در اقدامی عجیب در هنگام معارفه برخی بازیکنان یا حتی مهدی هاشمی نسب به عنوان جدیدترین مورد، پیراهن تیم با لوگوی اسپانسر قبلی در دست گرفته شده که باعث انتقادات زیادی شده است. این اتفاق البته پیش از این هم دوباره افتاده بود و در موردی عجیب، در معارفه سه نفر یعنی مهرداد محمدی، آرمین سهرابیان و مهدی هاشمی نسب، از دو پیراهن با طرح ها و شکل های مختلف استفاده شد که دقیقا مشخص نیست کدام یک پیراهن فصل جدید این تیم است و اصلا آیا در باشگاه کسی حواسش به این موارد هست یا نه؟

IMG_20230810_162139_147

IMG_20230810_162129_312

IMG_20230810_162106_706

دیدگاه تان را بنویسید