حمله پریرا به کامیابی نیا؛ تقصیر من نیست که او پیر است!

مهاجم سابق پرسپولیس بار دیگر علیه کمال کامیابی نیا موضع گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ به نقل از ایسنا، لئاندرو پریرا درباره روزهای حضورش در پرسپولیس به صحبت پرداخت. او در این گفت‌وگو عنوان کرد که بازیکن گرانی در نبود و در ژاپن پول بیشتری دریافت می‌کرد. این مهاجم برزیلی همچنین گفت که در پرسپولیس هم تیمی‌هایش به او پاس نمی‌دادند.

در ادامه گفت‌وگوی لئاندرو پریرا را می‌خوانید:

 * چه شد که آن زمان پرسپولیس را انتخاب کردی؟

رفتم پرسپولیس چون پیشنهاد خوبی به من دادند و تصمیم گرفتم این پیشنهاد را قبول کنم.

* وقتی به پرسپولیس آمدی، همه از تو انتظار عملکرد بهتری داشتند، آیا خودت از عملکردت راضی بودی؟

از عملکردم راضی نبودم، می توانستم خیلی بهتر کار کنم چون توانایی آن را داشتم. فکر می‌کنم زمان زیادی برای بازی کردن و تطبیق دادن خودم با شرایط تیم نداشتم.

* به عنوان یک مهاجم دقایق کمی بازی کردی و فقط یک گل زدی. فکر می‌کنی چرا در به ثمر رساندن گل موفق نبودی؟

فقط چند دقیقه به من فرصت بازی داده شد. دوست داشتم بیشتر بازی کنم اما متاسفانه فرصت زیادی نداشتم.

* آیا وقتی در پرسپولیس بازی می‌کردی، هماهنگی خوبی با سایر بازیکنان داشتی؟

واقعاً احساس می‌کردم که در این مورد مشکلاتی دارم، فرصت‌های زیادی برای دریافت پاس داشتم اما به من پاس نمی‌دادند. نمی‌دانم چرا اما واقعاً احساس می‌کردم که آنطور که باید پاس دریافت نکردم.

* با مبلغ قرارداد سنگینی نسبت به سایر بازیکنان پرسپولیس به این تیم آمدی، با توجه به این موضوع، آیا قبول داری که بازیکن گرانی بودی؟

قبول ندارم که بازیکن گران قیمتی بودم چون قیمت من همین است. زمانی که در ژاپن بازی می‌کردم خیلی بیشتر پول می‌گرفتم اما دستمزدم را پایین آوردم که به پرسپولیس بیاییم. اگر باشگاه پولی برای جذب من نداشت، نباید با من قرارداد می‌بست یا با مذاکره می‌کرد.

* وقتی از پرسپولیس جدا شدی، برخی بازیکنان پرسپولیس انتقاداتی نسبت به جذب تو مطرح کردند، مثلا کمال کامیابی‌نیا ابهاماتی درباره نحوه جذب تو عنوان کرده است. نظرت درباره این انتقادات چیست؟

حرف زیادی درباره این موضوع برای گفتن ندارم اما برای کمال کامیابی‌نیا متاسفم. احتیاجی به این ندارم که از کسی بد بگویم تا خودم احساس بهتری داشته باشم. تقصیر من نیست که قرارداد کامیابی‌نیا کم بوده یا کم بازی کرده یا برای بازی کردن پیر است. تنها می‌توانم برای او احساس تاسف داشته باشم که با کوچک کردن دیگران قصد دارد خود را در کانون توجه قرار دهد. اگر او به پول احتیاج دارد یا دچار مشکل شده است، می‌توانم به او قرض بدهم و به او کمک کنم.

* درباره توافق خود با پرسپولیس برای جدایی هم صحبت کن. چه شد تصمیم گرفتی از پرسپولیس جدا شوی؟

فسخ قراردادم کاملا شفاف بود. باشگاه خیلی خوب رفتار کرد، مشکلی نداشتیم و ۱۰۰ درصد حرفه ای بودیم.

* آیا از زندگی در ایران راضی بودی؟

اگر بخواهید حقیقت را بگویم، دوست نداشتم بمانم. همسرم دوست نداشت در ایران باشیم و من هم مشکلاتی داشتم. متأسفانه سازگار نشدیم. ما مردم ایران را خیلی دوست داشتیم و الان دوستانی در ایران داریم. آنها تا آخر عمر با ما هستند.

 

دیدگاه تان را بنویسید