حمله پریرا به کامیابی نیا؛ حرفه ای باش!

مهاجم برزیلی سابق تیم پرسپولیس به صحبت های کمال کامیابی نیا در خصوص رقم قرارداد خود واکنش نشان داد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس و به نقل از تسنیم؛ کمال کامیابی‌نیا که اخیراً از پرسپولیس جدا شده و به ذوب‌آهن پیوسته،‌ در گفت‌و‌گویی مدعی شد باشگاه پرسپولیس برای فسخ قرارداد لئاندرو پریرا مهاجم برزیلی فصل قبل این تیم تمام مبلغ قرارداد یک سال و نیمه (یک میلیون و 100 هزار دلار) او را پرداخت کرده است. ادعایی که خیلی زود توسط باشگاه پرسپولیس نیز رد و اسناد آن نیز منتشر شد.

لئاندرو پریرا با رد ادعای کمال کامیابی‌نیا اظهار داشت: در روزهای گذشته در سفر بودم و روز گذشته متوجه پیام‌های زیادی در فضای مجازی شدم که توجه من را جلب کرد. الان هم با باشگاه جدیدم در ژاپن قرارداد امضا کرده‌ام.

وی ادامه داد: متوجه شدم بازیکن قدیمی و کاپیتان با سابقه تیم بعد از جدایی من اتهام‌هایی  غیر واقعی به نحوه و رقم قراردادم وارد کرده که بسیار ناامید کننده و غیر حرفه‌ای است. او به‌عنوان کاپیتان و هم تیمی من تمام کاراکتر و رزومه درخشان ورزشی من را زیر سؤال برده، ضمن اینکه به ارکان باشگاه پرسپولیس هم تهمت زده است.

مهاجم برزیلی فصل قبل پرسپولیس تصریح کرد: جای تأسف دارد که درباره من که سال‌ها در سطح بالای فوتبال بازی کرده‌ و دستمزدهای بالایی گرفته‌ام اینچنین صحبت شود. بعد از پیشنهاد توافق دوطرفه با باشگاه پرسپولیس بدون درخواست یک دلار از قرارداد فصل دوم با باشگاه همکاری کردم؛ در حالی که فکر نمی‌کنم حتی یک بازیکن خارجی در تاریخ  لیگ ایران چنین توافق مالی را با باشگاهی کرده باشد. آقای کاپیتان! لطفاً حرفه‌ای رفتار کن و به اخلاقیات پایبند باش.

پریرا گفت: هواداران و باشگاه بزرگ پرسپولیس تا ابد در قلب من جای دارند و این مسائل برایم کمترین اهمیتی ندارد چراکه رزومه و شخصیت ورزشی من خود گویای همه چیز است.

 

دیدگاه تان را بنویسید