گفت وگوی جی پلاس

آخرین خبر از ماجرای معافیت سربازی جوانان والیبالیست و دستیار عطایی

دبیر فدراسیون والیبال گفت: بهروز عطایی با سنجیدن همه جوانب پیشنهاد انتخاب عبدالرضا علیزاده به عنوان کادر فنی را داده و ما هم به نظر سرمربی احترام می‌گذاریم.

لینک کوتاه کپی شد

میلاد تقوی دبیر فدراسیون والیبال در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جِی پلاس، در خصوص انتخاب عبدالرضا علیزاده به عنوان مربی تیم ملی والیبال بزرگسالان گفت: قاعدتا سرمربی نیمکت و دستیاران خود را انتخاب می‌کند و باید در مورد فاکتورهای فنی توضیح بدهد اما اصل موضوع این است که او هم سابقه بازی و هم سابقه مربیگری دارد از طرفی از ابتدای اردو هم حضور داشته است. قهرمانی آسیا در ارومیه برگزار می‌شود بنابراین بهروز عطایی با سنجیدن همه جوانب این پیشنهاد را داده و ما هم به نظر سرمربی احترام می‌گذاریم.

او در خصوص این که فدراسیون قرار بود مربی خارجی جذب کند گفت: اگر پروسه و سوابق مربی‌های ملی والیبال را بررسی کنید می‌بینید که فدراسیون در این مورد دچار مشکل نشده است. در عرصه عقد قرارداد ما تمام شرایط حقوقی لازم را رعایت می‌کنیم و خیلی عجولانه تصمیم نمی‌گیریم اما غیر از زمان لازم برای توافق با مربی مدنظر بعد از آن یک زمانی را برای طی پروسه مراحل اداری باید در نظر بگیریم بنابراین کاملا منطقی است که احتمالش کم باشد تا مسابقات قهرمانی آسیا تمام این مراحل طی شود.

تقوی در پایان صحبت‌های خود همچنین در خصوص وضعیت معافیت بازیکنان تیم ملی جوانان گفت: معافیت سربازی بچه‌ها همان طور که اعلام کردیم طی هماهنگی‌هایی که با دستگاه‌های مربوطه اتفاق افتاد ما نامه، اسامی و مستندات را ارائه کردیم و با توجه به این که این مورد جزو سیستم اداری روتین نیست باید اجازه بدهیم روند اداری آن طی شود بنابراین احتیاج به زمان است و هنوز نتیجه قطعی در این باره به ما ابلاغ نشده است.

 

دیدگاه تان را بنویسید