کارخانه سرپرست تیم ملی والیبال شد

رئیس فدراسیون والیبال در حکمی مصطفی کارخانه را به عنوان سرپرست تیم ملی ایران در رقابت‌های قهرمانی مردان آسیا 2023 منصوب کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ بیست‌ودومین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان آسیا از ۲۸ مرداد تا چهارم شهریور به میزبانی شهر ارومیه و با شرکت 18 تیم برگزار خواهد شد.

رئیس فدراسیون والیبال امروز (دوشنبه دوم تیر) در حکمی مصطفی کارخانه را به عنوان سرپرست تیم ملی ایران در این رقابت‌ها منصوب کرد.

در قسمتی از حکم دکتر محمدرضا داروزنی برای کارخانه آمده است: با عنایت به برگزاری مسابقات قهرمانی مردان آسیا در شهر ارومیه و حسن سوابق و توانمندی ارزشمند جنابعالی در حوزه مدیریت تیم‌های ملی در سطوح مختلف ملی و بین‌المللی، به موجب این حکم به عنوان سرپرست تیم ملی والیبال ایران در مسابقات قهرمانی آسیا منصوب می‌شوید.

گفتنی است تمرینات تیم ملی والیبال ایران برای حضور شایسته در رقابت‌های قهرمانی مردان آسیا از فردا (سه‌شنبه سوم تیر) با حضور 18 بازیکن شامل سیدمحمد موسوی، میلاد عبادی‌پور، مهدی جلوه، امیررضا سرلک، محمد ولی‌زاده، پوریا حسین‌خانزاده، میثم صالحی، شهروز همایونفرمنش، امیرحسین اسفندیار، مبین نصری، امین اسماعیل‌نژاد، بردیا سعادت، صابر کاظمی، محمدرضا حضرت‌پور، آرمان صالحی، محمدطاهر وادی، علی رمضانی و جواد کریمی در سالن فدراسیون والیبال آغاز می‌شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید