بی تفاوتی لوا به کاپیتان نشدنش

مهاجم لهستانی بارسلونا مشکلی با انتخاب نشدنش به عنوان کاپیتان ندارد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ جدایی سرخیو بوسکتس و جوردی آلبا از بارسلونا در پایان فصل گذشته باعث شد که آنها به دنبال انتخاب کاپیتان‌های جدیدی باشند. در حالی که انتظار می‌رفت لواندوفسکی هم با توجه به تجربه و جایگاهش در این تیم در بین چهار گزینه انتخاب شده باشد اما این اتفاق رخ نداد و سرجی روبرتو، مارک آندره تراشتگن، فرانکی دی یونگ و رونالد آرائوخو به عنوان کاپیتان‌های جدید معرفی شدند. 

لواندوفسکی در گفتگو با اتلتیکو درباره این تصمیم بارسلونا اظهار داشت:« تمرکزم روی کاپیتان شدن نبود. هدف من این نیست. من تنها یک سال است در این باشگاه هستم اما نقش مهمی در رختکن دارم. به کسانی که سال‎‌های بیشتری اینجا بوده‌اند احترام می‌گذارم. دیگر غرور قبل را ندارم. تیم مهم‌تر است. من در سنی هستم که دیگر غرور خاصی برایم نمانده که بخواهم از انتخاب نشدن به عنوان کاپیتان ناراحت شوم. به کسانی که مدت زمانی بیشتری در بارسا حضور دارند و حالا به عنوان کاپیتان انتخاب شده‌اند بسیار احترام می‌گذارم.»

او با اشاره به وضعیت فعلی بارسا گفت:« درست است که بارسا همچنان مشکلات مالی زیادی دارد اما ما در حال حاضر از نظر ورزشی در جایگاه بهتری قرار داریم. این باشگاه در حال بازگشت به مسیر قبل است. بارسا همچنان مقصد بسیاری از بازیکنان درجه یک خواهد بود.»

این ستاره لهستانی همچنین درباره شرایط خودش اضافه کرد:« از نظر فوتبالی حس می‌کنم هنوز بهترین هستم. نمی‌دانم قرار است تا چند سال دیگر بازی کنم. شاید دو، سه یا حتی بیشتر باشد. همه چیز بستگی به شرایط جسمانی خودم دارد. شروع به برنامه‌ریزی برای دوران بازنشستگی کرده‌ام. ایده‌هایی دارم اما نمی‌توانم در حال حاضر حرفی بزنم. کاری را خواهم کرد که خوشحالم کند.»

 

دیدگاه تان را بنویسید