طعنه لواندوفسکی به شیفتگان لیگ عربستان

روبرت لواندوفسکی در پاسخ به شایعات درباره پیشنهاد بزرگی که از یک باشگاه عربستانی دریافت کرده به این پیشنهاد پاسخ منفی داد و گفت اولویت‌هایی دیگر دارد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، عربستان سعودی که رؤیای میزبانی جام جهانی 2030 را در سر دارد، برای رسیدن به این هدف پروژه‌هایی را دنبال می‌کند که یکی از مهم‌ترین آنها جذب ستاره‌های نامدار دنیای فوتبال است.

درحالی‌که کریم بنزما اخیرا به الاتحاد پیوسته به نظر می‌رسد ستاره‌های بزرگ دیگری هم در راه این کشور باشند. با شایعاتی که چند روزی است درباره انتقال روبرت لواندوفسکی از بارسا به باشگاهی در عربستان منتشر شده، او در یک مصاحبه این شایعات را رد کرد و به نوعی به کسانی که راهی عربستان شده‌اند طعنه زد.

لواندوفسکی در مصاحبه‌ای با اینتریا اسپورت گفت راهی عربستان نمی‌شود چون اولویت‌هایی دیگر دارد. به نظر می‌رسد او معتقد است ستاره‌هایی که راهی لیگ این کشور شده‌اند اولویت‌شان را پول می‌دانند، ولی او اولویت‌هایی دیگر دارد.

ستاره لهستانی بارسا گفت: "من به پیشنهاد از عربستان فکر نمی‌کنم. این مسئله‌ای نیست که اصلا بخواهم به آن فکر کنم. من اولویت‌های دیگری دارم. من هم مثل بقیه خبرها را دنبال می‌کنم و می‌بینم که چه کسانی ممکن است به آنجا بروند ولی من فقط به عنوان یک فوتبالیست و از سر کنجکاوی خبرها را دنبال می‌کنم، چون این مسئله به من ربطی ندارد".

هفته گذشته روزنامه کاتالان موندو دپورتیوو مدعی شد لواندوفسکی از یک باشگاه عربستانی پیشنهادی نجومی دریافت کرده ولی بلافاصله به آن جواب منفی داده است. موندو اضافه کرد که لوا قصد دارد سال‌ها در بلوگرانا بازی کند.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید