خطیر: صبر کنید پول برسد

مدیرعامل استقلال از بازیکنانش خواست صبوری به خرج دهند تا مطالبات شان پرداخت شود.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ پس از این که استقلالی ها دو روز در تمرین حاضر نشدند و روز گذشته نیز با انتشار استوری مشترکی خطاب به مدیران از وضعیت موجود اعلام نارضایتی کردند، مدیرعامل استقلال نسبت به این حرکت واکنش نشان داد.

خطیردرباره استوری مشترک منتشر شده گفت: بازیکنان استقلال ۸ ماه بدون پول برای این تیم بازی کردند و برادری خود را به اثبات رساندند، من به جای آن که یک استوری آنها را ببینم و دلخور شوم، ۸ ماه صبوری آنها را می بینم و از یکایک آنها بابت صبر و تحملشان تشکر می‌کنم، می‌دانم آنها هم خرج دارند و روی پول خود حساب کرده‌اند اما برادرانه می‌خواهم باز هم کمی بیشتر صبور باشند تا با تهیه منابع مالی، مطالبات شان را بپردازیم و بدهی‌هایی که از فصل قبل مانده پرداخت شود. تلاش می‌کنیم در فصل جدید هم به پرداختی های باشگاه نظم بدهیم تا بازیکنان بدون استرس، روی موفقیت تیم تمرکز کنند.

مدیرعامل استقلال همچنین گفت: به عنوان یک هوادار استقلال و کسی که با افتخار روی سکوها استقلال را تشویق کرده، از هواداران عزیز می‌خواهم در این شرایط سخت پشت استقلال باشند. فرق هوادار و تماشاگر دقیقاً همین است که هوادار در روزهای سخت پای عشق خود می‌ماند. هواداران به مجموعه تیم و باشگاه اعتماد کنند و اجازه بدهند استقلال در چارچوب قانون یک مجموعه رویایی و ایده آل بسازد.

علی خطیر در ادامه تمامی ارکان و اعضای باشگاه را به آرامش دعوت کرد و گفت: حفظ حرمت جواد نکونام بر همه اعضای خانواده استقلال واجب است و من قطعا از سرمربی استقلال تمام قد دفاع می کنم.

مدیرعامل باشگاه استقلال در پایان از مسئولان خواست از تیم های پرطرفدار حمایت کنند و گفت: استقلال یک سرمایه بزرگ اجتماعی است و از مسئولان ذیربط می خواهم در راه احقاق حقوق استقلال، باشگاه را حمایت و یاری کنند.

 

دیدگاه تان را بنویسید