خدا به نکونام و تیمش رحم کند/ استقلال تا کنون چنین وضعیتی نداشته!

بازیکن اسبق استقلال معتقد است استقلال تا کنون چنین وضعیت آشفته‌ای نداشته و شرایط برای این تیم بسیار سخت است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ به نقل از تسنیم، فرزاد حاتمی درباره شرایط این روزهای استقلال، اظهار داشت: من نمی‌دانم نکونام در هفته‌های اول چطور می‌خواهد امتیاز بگیرد، چون با وضعیتی که من می‌بینم کار برای او و تیمش خیلی سخت است. خدا به نکونام و تیمش رحم کند. مگر می‌شود استقلال در فاصله دو هفته تا آغاز لیگ با 13 بازیکن بزرگسال تمرین کند؟! عکس‌های تمرینی استقلال را ببیند. من که نیمی از بازیکنان را نمی‌شناسم! تا به حال استقلال چنین وضعیتی نداشته است. لیگ که شوخی نیست. تیم‌های رقیب را ببینید، چقدر بازیکن دارند و چه پول‌هایی خرج می‌کنند. به این شکل که نمی‌شود رقابت کرد. هفته‌های اول برای امتیاز گرفتن خیلی مهم است. هر تیمی که قهرمان شده است هفته‌های اول امتیازات خوبی جمع کرده، ولی استقلال با این وضعیت به مشکل می‌خورد.

وی با طرح این پرسش که «تیم چند خروجی و ورودی داشته است؟»، تصریح کرد: بازیکنانی که الان در تمرین هستند، شاکله اصلی ترکیب اصلی تیم استقلال در فصل جدید نیستند. به هر حال بازیکنانی که جدید می‌آیند، برای حضور در ترکیب اصلی خریداری می‌شوند. خُب این بازیکنان کی قرار است به تمرین بیایند؟ استقلال مهرداد محمدی و آرمین سهرابیان را خریده است، ولی وضعیت‌شان مشخص نیست. جای اینکه استقلال جلو برود مدام عقبگرد می‌کند. تا پیش از این دل‌مان به خرید محمدی خوش بود، الان چطور؟ بازیکن خارجی هم که به استقلال نیامده است. پول یامگا را هم نداده‌اند و هوادار استرس این را دارد که مبادا او برود. من لیست بازیکنان استقلال را در بازی هوادار دیدم. اصلاً تعجب کردم. مانده‌ام نکونام می‌خواهد در شروع فصل چه کند؟ بازیکن جدید همین امروز هم بیاید برای هفته‌های اول و دوم آماده نمی‌شود. مگر چقدر زمان داریم تا شروع لیگ؟ مربی بدنساز استقلال هم نیامده است و نمی‌شود دورادور تیم را تمرین داد. نمی‌دانم قرار است چه اتفاقی برای استقلال بیفتد.

پیشکسوت باشگاه استقلال همچنین خاطر نشان کرد: نکونام سه روز قبل استوری گذاشت که تا یکی دو روز آینده خبرهای خوشی می‌رسد. قطعاً مدیران استقلال به او قول داده‌اند که بازیکن جدید می‌خرند. الان چرا هیچکس از باشگاه توضیح نمی‌دهد چه قولی داده‌اند و چه شده است؟! بیایید راست و حسینی با هوادار حرف بزنید. نکونام را جلو نندازید و بعد کاری نکنید.

حاتمی با اشاره به توقع هواداران گفت: ببینید هوادار در استقلال همیشه پرتوقع است. حق هم دارد، ولی الان شرایط را درک می‌کند. سرمربی هم نمی‌تواند با این وضعیت معجزه کند. من خودم به‌عنوان پیشکسوت وضعیت تیم را مبهم می‌ببینم و نمی‌توانم الکی بگویم مشکلات همیشه هست و استقلال از هفته‌های اول نتایج ایده‌آل می‌گیرد. این شرایطی که الان استقلال دارد در تاریخ بی‌سابقه است. بعید می‌دانم تا به حال تیمی چنین شرایطی را تجربه کرده باشد. به نظرم باید فشار از روی نکونام و تیمش برداشته شود، چون در غیر این صورت اتفاقات خوبی نمی‌افتد.

 

دیدگاه تان را بنویسید