اقدام عجیب مهاجم سابق پرسپولیس؛ آل کثیر پیراهنش را از هوادار پس گرفت!

یک هوادار پرسپولیس صحبت های عجیبی درباره مهاجم سابق این تیم مطرح کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ یکی از هواداران پرسپولیس با ضبط ویدیویی مدعی شد عیسی آل کثیر با ترفندی عجیب پیراهنش را از او پس گرفته است.

طی 48 ساعت اخیر صحبت های یکی از هواداران شهرستانی پرسپولیس به شکل ویدیو بازتاب زیادی در فضای مجازی داشته و اسباب خشم و ناراحتی هواداران پرسپولیس را نیز فراهم کرده است!

داستان از این قرار است که رسانه اعتماد یک ویدیو از یک هوادار پرسپولیس منتشر کرد که در آن هوادار قرمزها، صحبت‌های خود درباره پیراهن عیسی آل‌کثیر را منتشر کرده که جالب و عجیب است. این هوادار گفته بعد از گلزنی عیسی آل‌کثیر در دربی دور برگشت رقابت های فصل 22، او پیراهن عیسی را به عنوان گلزن دربی از او هدیه گرفته و به شمال برگشته است.

این هوادار به محض رسیدن به شمال تصویر این پیراهن ارزشمند را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده و البته آل کثیر را نیز به قول اینستا بازها "تگ" کرده است. در ادامه عیسی آل‌کثیر به این هوادار پیام داده و از او می خواهد تا به تهران برگشته و پیراهنش را امضا کند.

هوادار باز هم به تهران برمی گردد و به تمرین پرسپولیس می رود. عیسی او را در ابتدای تمرین در ورزشگاه می بیند و از او می خواهد تا آخر تمرین صبر کند. هوادار پشت درهای بسته می نشیند تا مهاجم مورد علاقه اش برگردد و حتی او را به عنوان میهمان بر سر تمرین نمی برد.

پس از پایان تمرین عیسی سراغ هوادار رفته و به بهانه امضا، پیراهن اصلی را از او می گیرد و یک پیراهن تمرین امضا شده را به او برمی گرداند. هرچه هم هوادار از او می خواهد این کار را انجام ندهد و او همان پیراهن را می خواهد، این مهاجم دزفولی توجهی نمی کند و درنهایت پیراهن اصلی را پس می گیرد. عیسی به این هوادار می‌گوید پیراهن باید مال خودش باشد و به سرعت محل تمرین ر ا ترک می‌کند! پس از آن نیز تمام تماس ها و پیغام های مجازی او را بی جواب می گذارد.

این صحبت های چند دقیقه ای هوادار پرسپولیس در فضای مجازی بازتاب زیاد و واکنش های مختلفی را نیز به همراه داشته و موجی که پس از انتقال عیسی به سپاهان علیه او به‌وجود آمده بود را  تشدید کرده است. آل‌کثیر در حالی از پرسپولیس رفت که این باشگاه برای بازگشت او به شرایط ایده‌آل، صبوری و همراهی زیادی به خرج داده بود. رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس به صراحت گفته سقف قرارداد سرخپوشان به عیسی پیشنهاد شد که او آن را نپذیرفت. حالا هم که ماجرای پیراهن مطرح شده تا تنها 50‌ روز بعد از محبوبیت آل‌کثیر پس از گلزنی در دربی تهران، او سقوطی چشمگیر را بین هواداران تجربه کند.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید