والیبالیست تیم ملی ایران: می خندیم چون بهترین خودمان بودیم

نصری ملی پوش جوان والیبال ایران گفت: شعار تیم این بود که در تمرین گریه کنیم و در روز مسابقه بخندیم. حالا می‌خندیم چون بهترین بازی خودمان را به نمایش گذاشتیم.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، مبین نصری پس از قهرمانی تیم ملی جوانان در مسابقات مردان زیر ۲۱ سال جهان گفت: خدا را شکر که توانستیم عنوان قهرمانی را به دست بیاوریم. برای کسب این مدال طلا، زحمات زیادی کشیدیم.

او که جزو برترین قدرتی زن های جام هم قرار گرفت گفت: از زمانی که با تیم نوجوانان ایران به عنوان سومی جهان دست پیدا کردیم، فقط به دنبال قهرمانی در رده جوانان بودم و سرانجام به لطف خدا و همت بازیکنان قهرمان این تورنمنت شدیم.

دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال جوانان ایران گفت: خوشحالم که به عنوان یکی از بهترین بازیکنان این مسابقات انتخاب شدم. برای رسیدن به این نقطه زحمات زیادی کشیدم. یک سال تمام به این موضوع فکر می‌کردم که بتوانم عنوان بهترین دریافت کننده جهان را به دست بیاورم. خدا را شکر که مزد زحمات خود را گرفتیم.

وی تصریح کرد: تک تک بازیکنان تیم هر آنچه در توان داشتند برای کسب پیروزی و قهرمانی ارائه دادند. شعار تیم این بود که در تمرین گریه کنیم و در روز مسابقه بخندیم. حالا می‌خندیم چون بهترین بازی خودمان را به نمایش گذاشتیم.

نصری در پایان گفت: جای یوسف کاظمی در این قهرمانی کاملاً خالیست. او می‌توانست یکی از بهترین بازیکنان سرعتی جهان شود. بازیکنان ایران به خاطر یوسف هم قسم شده بودند که قهرمان جهان شویم.

تیم ملی والیبال جوانان ایران با شکست ایتالیا برای دومین بار به عنوان قهرمان جهان معرفی شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید