سمیعی در جمع هواداران معترض استقلال: هیچ قراردادی را نمی توانیم ثبت کنیم

عضو جدید هیئت مدیره استقلال در جمع هواداران معترض مقابل باشگاه حضور یافت.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ فرشید سمیعی که امروز به عنوان یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال انتخاب شد، با حضور در جمع هواداران استقلال که در مقابل ساختمان این باشگاه تجمع کرده بودند، توضیحاتی را در خصوص آخرین وضعیت این روزهای استقلال ارائه کرد.

سمیعی گفت: تا ۲۰۰ میلیارد بدهی سال قبل پرداخت نشود هیچ قرارداری از تیم جدید ثبت نخواهد شد. هواداران نگرانی‌هایی دارند که باید به آن پاسخ داده شود. در حال حاضر تلاش همه ما این است که حامی مالی مناسبی برای باشگاه و تیم پیدا شود و چند گزینه مد نظر هستند که پس از بررسی بهترین انتخاب خواهد شد. امیدواریم به سرعت شاهد انتقال پول و منابع مالی به باشگاه باشیم تا بتوانیم تیم را در کمترین زمان ببندیم.نگرانی هواداران را در کوتاه مدت باید رفع کرد که این به تامین منالع مالی باز می‌گردد و در گام بعدی باید به دنبال رسیدن به اهداف بلند مدت بود. ما باید تا دهم مرداد اهداف کوتاه مدت خود را به سرانجام برسانیم و بعد به دنبال سایر موارد برویم.

سمیعی در مورد حق پخش تلویزیونی بیان داشت: حق پخش از طریق سازمان خصوصی‌سازی در حال پیگیری است. تمهیداتی در حال انجام است که این پول از طریق دولت به صدا و سیما پرداخت شود تا بین تیم‌ها به عنوان حق پخش توزیع گردد.

سمیعی به نشست امروز هئیت مدیره استقلال هم اشاره کرد و گفت: جلسه هیئت مدیره عصر امروز برگزار خواهد شد تا برخی از مسائل مالی، مطالبات و مواردی از این دست مشخص شود.

این عضو هیئت مدیره استقلال در واکنش به گلایه‌های جواد نکونام هم خاطر نشان کرد: با نکونام صحبتی نداشتم و نمی‌توانم در این خصوص صحبت کنم، اما هر کسی که مسئولیت دارد باید از او به شدت حمایت کند تا تیم تشکیل شود.

گفتنی است که هواداران استقلال روز شنبه در مقابل ساختمان این باشگاه تجمع کردند و خواستار رسیدگی به وضعیت تیمشان شدند.

دیدگاه تان را بنویسید